Terug naar overzicht
Onze kinderen trouwen volgende zaterdag. Maar...het weer wil maar niet meezitten.Op zich is daar nog wel een mouw aan te passen maar het zou wel bijzonder jammer zijn wanneer het buitenkomen uit de kerk overgoten wordt door een zoveelste plensbui. Wie o wie helpt duimen dat er toch een straaltje zon schijnt op zaterdag om 13h?
Wel ik hoop het voor jullie!Deze zaterdag was er ook regen voorspeld maar hier........ Geen drup!Vrijdag ziet er al goed uit! Ik duim voor jullie mee dat het zaterdag zo blijftSpijtig genoeg is het weer niet op bestellingGrtjes Sofie
Wij Trouwen ook Zaterdag, en de voorspelling die ik heb is 0% neerslag, hoop dat het klopt.
Hey Wim, ik zie alleen maar regenbuien die dag. Op welk weerbericht baseer jij je?
Ik kijk altijd op kmi.be (meest betrouwbaar). En daar voorspellen ze af en toe een plaatselijke bui. Dus dat kan nog heel goed meevallen! Ik duim!
Hoi, Ik ben in mei naar een trouw geweest, en het was de hele dag regenen. Het koppel heeft dit echter niet aan hun hart laten komen en het was nog steeds geweldig. ze hadden een grote witte paraplu en dit leverde zeer speciale en vooral mooie foto's op.Ik wil maar zeggen dat het wel goed komt, regen zal hun mooie dag niet verpesten :)
Hey Gerda,ik duim in elk geval heel fel voor jullie mee.Alvast een dikke proficiat als moeder van de bruid(egom).Je hebt hier al geruime tijd heel veel info proberen te verzamelen voor jullie kind dat het jammer zou zijn als het letterlijk in het water zou vallen.Want figuurlijk kan er volgens mij niks verkeerd gaan...Geniet van jullie dag, want een super leuke dag vliegt nl veel te vlug voorbij...Alvast een dikke proficiat voor jullie als ouders en voor het bruidskoppel ook een super dikke proficiat.En geniet van jullie dag ;-).X
Hey Gerda,
ik duim in elk geval heel fel voor jullie mee.
Alvast een dikke proficiat als moeder van de bruid(egom).
Je hebt hier al geruime tijd heel veel info proberen te verzamelen voor jullie kind dat het jammer zou zijn als het letterlijk in het water zou vallen.
Want figuurlijk kan er volgens mij niks verkeerd gaan...
Geniet van jullie dag, want een super leuke dag vliegt nl veel te vlug voorbij...
Alvast een dikke proficiat voor jullie als ouders en voor het bruidskoppel ook een super dikke proficiat.
En geniet van jullie dag ;-).
X
Ik duim voor jullie. Ik kijk meestal via buienradar. Veel plezier zaterdag...