Terug naar overzicht
Beste AnnaProficiat met de trouwplannen.Een aanrader in het Brusselse is dan zeker ook The Classic Domain in Beersel.Vriendelijke groetDavywww.allegebeure.be
Onlangs getrouwd in feestzaal Kattebroek in Dilbeek en wij waren super tevreden. Is recent vernieuwd, heel mooie locatie, gemakkelijk te bereiken, heel lekker eten, garantie gekregen dat wij als enige een feest hadden in de zaal (wat niet overal het geval is, en waarmee ik toch al negatieve ervaringen heb gehad) en alles was dik in orde.
De DJ is vaak de bijzaak waaraan achteraf gedacht wordt. Ik maakte vorig jaar een offerte voor een feest in het kasteel van Ruisbroek. Maar blijkt dat er vaste installatie en huis DJ's aangedrongen worden. Het ging voor mij niet door, dus op zich ken ik de zaal niet. Het kan er dus voortreffelijk zijn, ook met die DJ('s). Maar het is een beperking, en voor een externe DJ een dure zaak door de verplichte huurprijs van de installatie. Het is een zaal waar om die reden waarschijnlijk de huis DJ('s) mee zullen uitpakken.
bedankt voor de reacties! kunnen jullie prijsindicaties geven voor kattebroek/the classic domain?
wij gaan ook trouwen in kattebroek en ken mensen die er al getrouwd zijn.Ik heb enkel maar lof over hen.Voor prijzen kan je hen gewoon een mailtje sturen. Normaal krijg je heel snel antwoord.