Nu Online
Momenteel zijn er 593 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Polaroid camera en/of fotopapier gezocht!

25-8-2014 14:07:41

Hoi,

Wij zijn voor ons gastenboek op zoek naar een polaroidcamera om te huren, of eventueel tweedehands te kopen! Als er nog fotopapier bij is willen we dat met veel plezier ook overkopen!!

Alvast bedankt!!!

Ruth
19-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1039

wouter

Meld misbruik25-8-2014 16:48:48

een alternatief voor polaroid is de Fuji instax, die je nieuw in de winkel kan kopen.
Papier is net iets meer dan 1 euro per foto, bij polaroid betaal je al gauw veel meer.
(2,5 per per foto als ik me niet vergis)

Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik25-8-2014 17:07:32

Ik ga me inderdaad ook de Fuji instax mini kopen :-) ik vind het kredietkaart-formaat groot genoeg! :-)

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik26-8-2014 7:43:06

Wij opteerden ook voor de fuji instax mini. Niet zo duur in aankoop en de prijs van de foto's valt ook goed mee (wij bestelden die op amazon.co.uk omdat het daar toen het goedkoopst was).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...