Terug naar overzicht
Mijn man had 2 getuigen, zijn beste vriend en zen zus. Ik heb ook een beste vriendin maar voor men 2e getuige heb ik mijn papa genomen. De ouders mogen ook getuige zijn en ik denk dat je ze er een groot plezier mee doet als je het vraagt (was in elk geval bij mijn papa het geval, die was ZOOOO trots!)en desnoods wil ik jou getuige wel zijn ze ;-)want uiteindelijk denk ik dat dat een titel is waar iedereen om staat te springen xxx
Mijn man had 2 getuigen, zijn beste vriend en zen zus. Ik heb ook een beste vriendin maar voor men 2e getuige heb ik mijn papa genomen. De ouders mogen ook getuige zijn en ik denk dat je ze er een groot plezier mee doet als je het vraagt (was in elk geval bij mijn papa het geval, die was ZOOOO trots!)
en desnoods wil ik jou getuige wel zijn ze ;-)
want uiteindelijk denk ik dat dat een titel is waar iedereen om staat te springen xxx
Bedankt Kelly. :) Ja, voor de meeste mensen is het een begeerde titel hé. Ja, waarschijnlijk ga ik toch voor mijn moeder of grootmoeder kiezen. Een paar maanden terug had ik zo al eens lichtjes gepolst naar hun reactie daaromtrent, zonder de concrete vraag te stellen en dan was het van: "Heb jij dan geen vrienden?" Waarschijnlijk bedoelen ze het goed, maar toch... :) Nu ja, de laaste jaren is het leven voor mij en partner niet zo lief geweest en dan leer je je "echte" vrienden jammer genoeg soms kennen. Vandaag dus ook mijn weloverwogen keuze voor de dag.
Vriend-lief wou ook perséé twee getuigen. Ik heb er maar eentje... Dus bij ons is het ook niet echt gelijk...Ik ben zelf 2 jaar geleden getuige geweest en ik vond dat FANTASTISCH! :-) Dus maak er sowieso iemand blij mee die je graag hebt...Zus, broer, nicht, neef, vriendin of inderdaad je (groot)moeder.Persoonlijk moet ik toegeven dat ik de 'grootmoeder' wel heel schattig zou vinden! :-)
Hihi, ja, Jolien, mijn grootmoeder is eigenlijk wel schattig. En moest mijn broer niet ziek zijn, had ik zeker voor hem gekozen, maar dat is te zwaar voor hem om dat te doen. In mijn hart is hij er sowieso bij en later halen we dat wel in. :)
hey, vriendin van mij had haar grootvader genomen en wat was die mens fier dat hij getuigen kon zijn op het huwelijk van zijn kleindochter...Wie weet doe u je grootmoeder ook groot plezier..........................
Zou ook je grootmoeder nemen en je mama mss ook ? :-)
Hey britt, ik heb mijn zus genomen (heb maar 1)Wij zijn niet het koppel met een grote vrienden kring denk dat we alles samen zo een 3 ECHTE vrienden hebbenMijn gommetje zijn getuigen is zijn stiefvader.Een zeer lieve persoon en vooral een zeer goede opa voor onze boysMeer hoeft da in te zijn e ;-)
Ajax het belangrijkste was ik nog vergeten, ik zou voor mijn grootmoeder gaan :-D
Wij hadden beide geen getuigen, maar aangezien jouw aanstaande er één heeft, zou ik er toch ook eentje zoeken dan. Succes!
Ik zou inderdaad voor de grootmoeder of moeder gaan dan!En troost je, het is bij velen het geval dat wanneer er moeilijke tijden aanbreken je je echte vrienden pas leert kennen en er daar niet zoveel meer van overschieten. Maar laat dat je zeker niet tegenhouden om een getuige te kiezen! Een getuige hoeft zeker geen vriend/vriendin te zijn. En trouwens je moeder/grootmoeder is toch ook je vriendin?
Hier ik 2 getuigen - mijn zus en mijn beste vriendin en manlief "maar" 1 - zijn nichtje annex petekind.Ik kon niet kiezen ;). Niemand die het overigens echt raar vond.Het enige wat bepaalde mensen vreemd vonden, was dat alle getuigen vrouwen waren :). Tja, toeval en mijn man wou absoluut zijn broer niet vragen.Mijn moeder had stiekem wel gehoopt dat ik "alleen" mijn zus zou nemen, maar ik wou dan weer "alleen" mijn beste vriendin nemen. Maar aangezien ik maar 1 zus heb en ook van plan ben om maar 1 keer te trouwen ...