Terug naar overzicht
GEZOCHT: Make-up artist - voor 5 personen - regio Oost-Vlaanderen / West-Vlaanderen - belangrijk: komt aan huis!
Ik heb er al een proefbeurt opzitten maar die make up bleef maar 3 uurtjes zitten en voldeed niet...
Ik had dan terug iemand gevonden maar het duurt telkens een week voor ik iets terug hoor en het is maar 4 a 5 weken meer en wil graag nog een proefbeurt...
Ik begin wanhopig te raken... Iemand die goeie referenties heeft? Zodat ik dit kan afvinken op mijn checklist ;) BEDANKT! :)
Hallo,Ik kan je zeker deze mevrouw aanraden :)http://www.thestyleavenue.be/makeupinstyle.php
Lore, mag ik vragen van welke regio die mevrouw is?
absolute aanrader wwq.queenfatale.be
Belle roos drongen
Ik val weer in herhaling maar door onze ervaring kan ik niet laten van steeds hetzelfde te vermelden aan toekomstige bruidjes.Bij veel bruidjes al deze dame tegen gekomen en ik moet zeggen, ze kent er wat van, op korte tijd en zonder veel poespas, en vooral...het blijft zitten!www.makeup-3000.be
Mijn beste vriendin heeft een opleiding make-up artist gevolgd enkele jaren geleden en doet regelmatig visagie voor fotoshoots en bijvoorbeeld als make-overacties in winkels zoals Mexx.Ze zal ook mijn make-up doen wanneer het zo ver is Zij is denk ik wel geïnteresseerd en komt van Maldegem (dus als het niet te ver is? Anders rekent ze vervoer aan dacht ik...)Doordat ze het niet als beroep uitoefent valt de prijs reuze mee Laat gerust weten als je dit ziet zitten, dan geef ik jullie elkaars gegevens door.
Maldegem is voor mij super het zal niet lukken we trouwen op dezelfde dag jammer !! :-( toch bedankt Jolien.
Haha, zij zal inderdaad de hele dag aan mijn zijde staan te Oudenburg en Moerkerke :-D
Maldegem ligt op een kleine 20 a 30 minuutjes van mijn huisje ^^
Stephanie,Indien je nog niemand hebt, ik kan mij nog vrijmaken. Indien interesse neem gerust een kijkje op mijn site: www.ilseeveraert.be
Hey Jolien, ik ben wel geïnteresseerd in de gegevens van je vriendin. Ik trouw nl. volgend jaar in Duinbergen (Knokke-Heist). Kan je ze mij bezorgen op carmen.schellekens@edu.vlerick.com?