Terug naar overzicht
Wij geven ook een foto en gaan eens goed met hen eten :)
Hier gewoon geen cadeau gegeven. Niemand verwachtte dat ook.Onze fotografe (een vriendin van een tante) wou persé gratis komen trekken - ze wou absoluut niet betaald worden - en die heeft wel een weekendje cadeau gekregen.En mijn moeder heeft massa's gedaan voor ons feest, die heeft een sauna-bon gekregen.En aangezien mijn moeder onze fotoboek heeft gemaakt (met de foto's die die fotografe heeft doorgestuurd), heeft ze er ineens 3 gemaakt ... Ook één voor haarzelf en voor mijn schoonmoeder. Maar da's haar eigen initiatief.
Wij hebben voor onze ouders gepersonaliseerde champagneglazen besteld, die geven we dan samen af met een fles champagne. Dit gaat een grote verrassing zijn voor hen! :)
Mijn vriendin haar fotograaf is savonds na de feestzaal gegaan met foto in de kader en in gegraveerd op kader naam en datum dacht ik...de ouders waren er super blij mee dus het kan he...
Of gewoon een 'tegoedbon' hangen aan bijvoorbeeld een fles cava; zodat je de foto op een later moment kan afgeven? Dat heb ik hier al een paar keer gelezen op 't forum...