Terug naar overzicht
Hallo Nele, Ik heb mijn trouwkleed daar ook besteld. Was ook tevreden van de service. En zo leuk we trouwen op dezelfde dag Groetjes Melissa
Ben er ook vriendelijk onthaald geweest maar tmoest rap rap gaan blijkbaar dus ik ga er niet meer... ik moest zelf in en uit mijn kleed kruipen maar goed! Ik heb liever dat ze mij helpen :-) bij ellen voelde ik me thuis in NL
Ik ben er ook supercontent van geweest. Bij mij hielpen ze me wel in en uit mijn kleed en ze namen echt de tijd en lieten mij veel passen.
Dit vond ik jammer AnneKatrien anders was ik mss zeker terug gegaan voor nieuwe collectie mijn ouders betalen en ze wil niet dat ik er terug ga. Elena bij het binnen komen gezien er hielp mij een andere dame denk op 30min max 45 dat ik klaar was gelukkig kregen we achteraf iets te drinken...:D
Dag Melissa,Ik dacht dat ik er al vroeg bij was voor een jurk te kiezen, maar ik ben blij dat jij er ook al één gekozen hebt. Dan ligt het niet aan mij. :o)@ Mieke: jammer van je ervaring... Misschien op een druk moment gegaan? Ik ben op een doordeweekse dag gegaan om 'files' te vermijden. Denk dat het ook aangenamer is voor Couture Elena zelf is wanneer er niet te veel volk in de winkel is. Dan kunnen ze hun tijd nemen.
Dag Nele , ik ging op een donderdag of dinsdag en ik was zelfs 45minuten tevroeg. :-) idd jammer maar niets aan tedoen he...