Terug naar overzicht
Ik volg jouw redenering volledig! :)
Bij ons ook dit principe: iedereen die iets heeft gewenst via een kaartje of wat dan ook krijgt een bedankingskaartje (ook als die persoon niet was uitgenodigd), maar degene die waren uitgenodigd maar zelfs geen kaartje hebben gestuurd (en er ook niet bij waren), die krijgen niets :-)
OK, kaartjes tellen dus ook :) daar had ik nog niet aan gedacht. Correct, denk ik!
Zeg en telt een kaartje van 'wij kunnen jammer genoeg niet aanwezig zijn' dan ook mee? :)
Ik volg jou redenering. Ik zou de volgende mensen iets sturen:- die mensen die jou dag onvergetelijk hebben gemaakt - de mensen die er op jou dag bij waren om samen te feesten- de mensen die jou een cadeautje of een kaartje hebben gestuurd.Misschien mag je sommige mensen niet over het hoofd zien: de videograaf, fotograaf, bloemist, ... Deze mensen werden wel betaald voor hun diensten, maar vinden het ook oh zo fijn om waardering voor hun werk te krijgen! Ik zou hier niet te ver in gaan qua kaartjes. Ik zou echt enkel een kaartje sturen naar de mensen die jou oprecht hebben gefeliciteerd!
Hier zijn ze vorige week buitengegaan.Iedereen die erbij was, die een cadeau heeft gegeven of die een kaartje heeft geschreven die heeft er één gekregen.Er waren bijvoorbeeld een aantal vrienden van mijn ouders die niet uitgenodigd waren (hoogstens voor 't stadhuis), maar die wel met kaartjes - vaak met inhoud - zijn afgekomen. Of buren van mijn ouders en dergelijke.Mensen die echt alleen droog hebben afgemaild voor ons feest, die hebben niks gehad.Dat zijn meestal neven en nichten van mij en die moeten de bedanking dan eventueel maar bij hun ouders zien.
Volledig akkoord zo gaan wij het ook doen...