Nu Online
Momenteel zijn er 576 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eretafel!

27-8-2014 19:14:24
Dag bruidjes

Ik denk dat hier mijn grootste stress de tafelindeling zal zijn! Ik zit al vast aan de eretafel.

Wie zit daar bij jullie allemaal aan?

Sophie
26-6-2027
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1544

Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik27-8-2014 19:34:22

ik heb zelf nog geen idee, normaal gezien is het ouders en getuigen met partner, maar het is bij ons niet zo eenvoudig. Ben dus ook benieuwd naar andere reacties.

majona
30-5-2015
 Meld misbruik27-8-2014 19:43:57

Ik was van plan om onze eretafel enkel voor onze bridesmaids en groomsmen te reserveren.

De ouders en schoonouders kunnen dan bij hun vrienden/familie aan tafel zitten. Ik denk dat men toch zo een avond beter kunnen doorbrengen dat bij een "jonge bende"...

Ik heb hen wel nog niet gevraagd of voorgesteld - zou dus nog kunnen dat we sterke wind van voor zullen krijgen.

Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik27-8-2014 20:07:01

Bij ons zitten onze 2 kindjes, mijn schoonouders, mijn moeder en een vriendin van schoonmoeder( beetje een soort suikertante van vriend) aan de eretafel.

Nadat onze kindjes( en de rest van de uitgenodigde kindjes) naar huis gaan is het de befoeling dat de eretafel verdwijnt en ze gewoon bij den hoop gaan zitten.

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik27-8-2014 20:22:53

Wij hebben bewust geen 'klassieke' eretafel omwille van moeilijke familiale omstandigheden aan mijn verloofde zijn kant :)

Wij hebben besloten een hele grote tafel te nemen met al onze vrienden en vriendinnen. Onze getuigen zijn daar bij.

Mijn ouders vonden het zelf ook leuker om bij eigen familie te zitten en de ouders van mijn aanstaande waren gewoon al blij dat ze niet bij elkaar aan tafel moesten :)

Leen
13-9-2014
 Meld misbruik27-8-2014 21:51:57

De broers en zussen van de 2 gezinnen en de getuigen :)

Sanne
30-8-2014
 Meld misbruik28-8-2014 8:14:23

Bij ons was dat vrij simpel...

Mijn ouders en zijn ouders en dan ook mijn getuigen (= mijn twee zussen) en zijn getuige (= zijn zus) en dan nog mijn broer... die bleef anders als enige over en hij hoort er gewoon bij natuurlijk ... natuurlijk met partner, maar enkel mijn broer en zijn zus hebben een partner :-)

Groetjes,
Sanne

brenda
7-7-2014
 Meld misbruik28-8-2014 8:29:11

Mijn man en ik hadden een tafel voor ons tweetjes. Het was veel te complex om ouders/getuigen erbij te zetten en zo hadden we ook nog iets aan elkaar tijdens ons feest. Gewoon even wat quality time en tussen de gangen door zijn wij dan aan veschillende tafels gaan zitten.

Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik28-8-2014 9:08:35

Hier ook gekozen voor: onze 2 kindjes + babysit :-) en de getuigen + partner aan onze eretafel.

Dan is er een tafel met mijn mama en tante + goede vrienden van mijn kant.

En dan nog een tafel met de ouders van mijn verloofde + familie van de schoonpapa, en dan nog 2 tafels met familie van de schoonmama (1 met tantes, 1 met neven en nichten).

En dan zijn we rond. Alé, voor de lunch toch. Dan komt er nog een tafel of 10 bij met desserteters en dansers ;-)

Inge
13-9-2014
 Meld misbruik28-8-2014 11:24:35

Wij zitten met de twee ouderparen en de twee getuigen + partner aan tafel.
Het werd anders nogal moeilijk om te kiezen bij welke vriendengroep of familie we zelf zouden gaan zitten en om problemen te vermijden zijn we dan maar voor de klassieke opstelling gegaan.

Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik28-8-2014 19:22:26

Bij ons waren dit zussen+partner. Mijn zus was ook getuige. Ouders en grootouders. De getuige van mijn man was zijn beste vriend. Hij zat bij onze vriendengroep aan tafel omdat dit voor hem leuker was
Groetjes
Tanja

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik28-8-2014 21:59:33

Onze ouders mijn broer is getuige met zijn vriendin en zijn nicht getuige met vriend. Ik heb 1 broer mijn ventje geen zus of broer...

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik28-8-2014 22:01:22

Moest mijn ventje zijn petekind wat ouder zijn is pas 3 geworden zat hij zeker bij ons.... :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...