Terug naar overzicht
Wat leuk en origineel gedaan!En heel erg leuk ook dat je het hier wilt delen.Wij zijn ook nog op zoek naar een originele manier om onze getuigen te vragen. Mag ik vragen waar je die ballen gehaald hebt? GroetjesWendy
Wat leuk en origineel gedaan!En heel erg leuk ook dat je het hier wilt delen.
Wij zijn ook nog op zoek naar een originele manier om onze getuigen te vragen.
Mag ik vragen waar je die ballen gehaald hebt?
GroetjesWendy
AVA, isomo ballen in alle maten :)!
En ook het papier (dat roze en dat blauwe zo) dat tussen de artikels uit de boekjes geplakt is, vind je daar (ook in nog héél veel andere kleuren en prints te vinden)
Ah super, bedankt voor de informatie.Ik ga er mij morgen eens in verdiepen, het wordt toch stilaan tijd dat we onze getuigen gaan vragen. En als ik even creatief wil zijn als jij, heb ik nog even tijd nodig om het in elkaar te steken :-).
Ah super, bedankt voor de informatie.
Ik ga er mij morgen eens in verdiepen, het wordt toch stilaan tijd dat we onze getuigen gaan vragen. En als ik even creatief wil zijn als jij, heb ik nog even tijd nodig om het in elkaar te steken :-).
amai mooi gedaan! Lijkt mij zeer veel werk!Ik had voor mijn getuige dit gemaakt:http://www.pinterest.com/pin/483081497503131931/En voor de getuige van mijn vriend een gelijkaardige doos:http://www.pinterest.com/pin/483081497502723043/
Waaw, heel origineel! Had ik nog niet eerder gezien :) De pen natuurlijk wel, maar de verpakking errond is supertof gedaan!
Mijn verloofde, die heeft het zonder poespas aan zijn getuige gevraagd, no nonsense, zoals hij ook is.Ik heb het zelf gevraagd a la Game of Thrones 1 van onze favoriete series (voor wie de boeken/serie kent: een pin zoals gedragen werd in de reeks gegeven en haar als Hand gevraagd om de organisatie mee in handen te nemen)Ze is er na 8 maanden nog altijd oertrots op, mission accomplished!
Mijn verloofde, die heeft het zonder poespas aan zijn getuige gevraagd, no nonsense, zoals hij ook is.
Ik heb het zelf gevraagd a la Game of Thrones 1 van onze favoriete series (voor wie de boeken/serie kent: een pin zoals gedragen werd in de reeks gegeven en haar als Hand gevraagd om de organisatie mee in handen te nemen)
Ze is er na 8 maanden nog altijd oertrots op, mission accomplished!
Tof idee , onze getuigen wisten allang dat ze het mochten zijn...heb maar 1 broer en vriend zijn nicht
Ellen, waar heb je de dozen gehaald? :-)
De dozen zelf heb ik gekocht in Floralux (eigenlijk tussen de doopsuikers), alles er in een beetje overal rond en dan met stickertjes en kaartjes beplakt