Nu Online
Momenteel zijn er 753 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadoo getuige

29-8-2014 18:50:45
Is het verplicht iets te geven aan de getuige en wat geef je dan aan de getuigen

tatijanna
20-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 773

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik29-8-2014 18:58:06

'verplicht' is een groot woord. Ik denk ook niet dat het persé een kadoo moet zijn, maar ik zou wel zeker iets doen om je appreciatie te laten blijken over het feit dat ze graag getuigen wilden zijn.

Ik heb 3 bruidsmeisjes (mijn 3 vriendinnen) die ik alledrie een goodiebag heb gemaakt met allerhande handige spulletjes in voor de dag (zakdoekjes, teenslippers, deo, muntjes, een maskertje (voor achteraf), een pincetje, zeepjes, lippenbalsem, een armbandje,...

Mijn getuige geef ik daarbovenop nog een mooi doosje met een pen en een danku-tekstje.
Dit zijn echt goedkope prullendingetjes, maar het is vooral om mijn dankbaarheid te uiten voor wat ze allemaal voor mij gedaan hebben :)

Een mooi kaartje zou ik zelf even blij mee zijn, als het maar vanuit je hart komt!

Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik29-8-2014 22:54:31

Ah wij hadden net hetzelfde :)

Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik29-8-2014 23:13:40

Hier hadden mijn getuigen raar opgekeken als ik met een cadeau was afgekomen.
De "eer" was meer dan genoeg voor hen.

Niks gegeven dus.

Isabelle
14-6-2014
 Meld misbruik30-8-2014 10:25:35

Bij ons kregen de mannen manchetknopen (vooraf) met best man op geschreven, de vrouwen hebben we nadien een bloemen cadeaubon opgestuurd. Maar inderdaad, wij hebben ook getwijfeld hoor, dat gebeurt echt niet overal.... Wij hebben onze ouders ook bloemetjes opgestuurd.

jenna
30-5-2015
 Meld misbruik31-8-2014 16:38:04

Wij zijn 23 augustus dit jaar voor de wet getrouwd en hebben ook aan onze getuigen niets gegeven. Ze vonden het idd al een voldoening op zich dat ze deze taak mochten vervullen. Ook met onze kerkelijke trouw volgend jaar zullen wij onze getuigen niets extra geven.

Het is maar wat je zelf wilt denk ik :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...