Nu Online
Momenteel zijn er 738 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Moeilijke kwestie

30-8-2014 15:37:04

Binnen een 3-tal maanden is het zover; op 5 december trouwen wij.

De voorbereiding tot nu toe is eigenlijk vrij vlot verlopen en we hebben een heel aantal leuke contacten kunnen leggen met de mensen waarmee we samen werken voor onze trouw. Maar het moeilijkste gedeelte moet voor ons nog komen, namelijk: wie nodigen we uit? Daar wringt nu net het schoentje; met één deel van de familie is het contact heel stroef en sinds een tijdje zo goed als onbestaande. We zijn dan ook van plan niemand daarvan uit te nodigen, zelfs de ouders niet van die kant. Omdat het nu allemaal wat geheimzinnig verloopt en we zelfs nog maar aan enkelen het nieuws hebben verkondigd (5 mensen in totaal), voelt dit allemaal toch niet zo goed aan. Zelfs op de sociale media, houden we het stil. Eigenlijk zou ik het van de daken willen schreeuwen, langs de andere kant heb ik schrik dat die éne kant roet in het eten komt gooien, aangezien ze in het verleden ook al wat "uitgestoken" hebben zeg maar. Ook al kunnen ze wezenlijks misschien niet doen aan onze beslissing, toch vetrouw ik hen niet en ben ik er niet zeker van dat ze ons die dag gunnen en ons met rust willen laten, moesten ze het toch te weten komen. Ik vind dit een heel vervelende situatie, maar wil absoluut geen ruzie of andere bekommernissen aan mijn hoofd tijdens die dag. Zijn er koppels die dit ook hebben meegemaakt? Hoe zijn jullie hiermee omgegaan?

Britt

Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 730

shana
17-10-2014
 Meld misbruik30-8-2014 19:11:23

hey,

bij ons zal het ook zo zijn, dat 1 kant van de familie niet zal uitgenodigd worden. nl de kant van mijn aanstaande zijn moeder.

we hebben wel lang getwijfeld.

ze weten wel dat we trouwen maar toen de andere kant van de familie liet weten dat ze niet zouden komen als we haar zouden uitnodigen( en we zelf ook al wel wat bang hadden van hun gedrag als we ze zouden uitnodigen)toen was onze beslissing heel snel genomen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...