Nu Online
Momenteel zijn er 748 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 20 dagen

30-8-2014 21:00:17
Met nog twintig dagen op de teller wordt men hubby to be een beetje gestresseerd wel grappig want ik zelf heb nog niets van stress ik heb vandaag men draaiboek af gewerkt aan wie moet ik dit allemaal af geven de bloemen die zijn besteld de misboekjes worden af gewerkt tafelplanning zo goe als klaar alle grote dingen zijn. Nog mals gecheckt om te kijken alles geregeld is zoals we willen binnen twee weken afspraak met de fotograaf. Nog wachten tot de 15de om mijn trouwkleed af te halen 13 september mijn vrijgezellen spannend alleen moet ik nu nog men trouwringen gaan afhalen, de afspraken met haar en make up doen . Zo beetje de kleine dingen maar voor de rest zoogde als alles geregeld

tatijanna
20-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 570

Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik30-8-2014 21:08:44

Waauw proficiat!
Zie je het zitten om je draaiboek eens te mailen? Ik weet aan geen kanten hoe ik daaraan moet beginnen of wat erin moet staan.
Katrientje85 AT gmail PUNT com (zo geschreven om spam te mijden, het moet wel als normaal getypt worden)

Alvast bedankt!

Groetjes Katrien

tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik30-8-2014 21:40:27

Kzal je het morgen doormaken is wok mo op men gevoel dat kidnapt gemaakt heb se dus sry als ni is zoals die grote draaiboeken

tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik31-8-2014 14:19:10

katrien de mail is verstuurd mijn email begint met disturbedgirl

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik31-8-2014 23:23:18

Kan je ook eens naar mij mailen vanheckemieke1986@gmail.com tnx , veesucces nog spannendl

lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik4-9-2014 16:44:25

tatijana in ieder geval heel heel heel veel succes , en geniet met volle teugen van jullie dag , ben nu al benieuwd naar het verslagje en eventuele foto's , hopelijk kom je daarna hier nog af en toe es op bezoek want zou wel kunnen dat je ons nog met veel zal kunnen helpen!!! groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...