TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Patrick
|
31-8-2014 10:31:10
We hebben er onlangs een huwelijk bijgewoond, Tybeert is een heel goeie locatie, eten en bediening is er top. Voorbeeldfilmpje: http://vimeo.com/100603126 Succes in de zoektocht.
|
|
Deborah
5-9-2015
|
31-8-2014 10:42:48
Met beide zalen heb ik geen ervaring, omdat we van een heel andere regio zijn, maar wij zaten met ongeveer hetzelfde dilemma. We hadden een zaal bezocht waar we heeeeel vriendelijk ontvangen waren en een zaal die nog voor hem bezocht te hebben een heeel grote kanshebber was, maar daar werden we ook heel kort ontvangen en buitgengeveegd. Uiteindelijk heeft voor ons die vriendelijke ontvangst toch de doorslag gegeven en kozen we voor de zaal waar we heeeel vriendelijk ontvangen werden.
|
|
vicky
1-1-2014
|
31-8-2014 12:23:25
Super bedankt voor de reacties! Het filmpje ziet er idd super uit! Blij te horen dat er nog met hetzelfde dilemma zaten/zitten...ik denk dat we toch ook voor de vriendelijkheid gaan gaan!
|
|
Isabelle
14-6-2014
|
31-8-2014 17:07:03
Ik ken de andere zaal niet, maar ik beloof u dat de kans zeeeeer klein is dat de andere zaal beter is dan hof ten Damme. Ik begrijp ook niet goed dat ze niet zo vriendelijk waren, bij ons altijd supervriendelijk en het feest was perfect. Een receptie van een vriend van mijn broer die ook op ons feest was: Beoordelingen
Culinaire verwennerij Zelden of nooit heb ik zo culinair gegeten op een evenement (trouwfeest Isabelle & Cédric) voor meer dan 150 personen. En ik denk dat ik toch kan zeggen dat ik al wat gezien heb in de eventsector. Het diner was niet alleen super lekker, erg aantrekkelijk gepresenteerd, ... maar ook nog eens tegelijkertijd voor de hele zaal, warm, juiste cuisson, ... En dat alles in een stijlvol kader. Proficiat! Kevin Van der Straeten - eventplanner.be /.nl (15/06/2014) over Salons Hof Ten Damme 12345
Learn more: http://www.eventplanner.be/bedrijven/4735_salons-hof-te...
|
|
Isabelle
14-6-2014
|
31-8-2014 18:31:18
Btw wij hadden hebben onze tafel namen van snoepjes gegeven. Onze naamkaarthoudertjes waren ook snoepjes. Ze hebben daar voor 160 mensen de kaartjes ingezet, en dat was eerlijk gezegd een gepruts. Zonder enig probleem of commentaar. Wij moesten aan niets, maar dan ook niets zelf denken. Een collega van mijn man kwam mij bedanken omdat we hadden doorgegeven dat ze zwanger was. Wij hadden daar nochtans helemaal niet aan gedacht, de mensen van de zaal zijn spontaan naar haar gegaan om haar wensen te bespreken. Ik heb geen enkel moment moeten nadenken waar ik zou staan of hoe ik zou gaan zitten. Altijd was er personeel om mij tot in detail in de watten te leggen, net zoals de andere gasten. Ik zweer het u, aan vriendelijkheid geen gebrek de dag zelf :)
|
|
Chantal
3-5-2014
|
1-9-2014 12:04:41
Ik ken Hof ten Damme niet, maar Tybeert is een aanrader, zowel wat vriendelijkheid als culinair betreft. Als jullie twijfelen zou ik zeggen: ga eens gewoon eten in het restaurant en beoordeel dan zelf.
Succes!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|