Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij volwassen bruidsmeisjes

23-1-2007 23:38:46
hallo

Ik trouw op 21 juli 2007 en ik heb 3 volwassen bruidsmeisjes. Ik heb een probleem voor het vinden van kledij voor de bruidsmeisjes. Blijkbaar zijn er niet veel winkels die zo'n kledij verkopen of verhuren (het moeten ongeveer 3 dezelfde kleedjes zijn, niet helemaal identiek). Weet er iemand een winkel zijn waar je dit kan kopen of nog beter, kan huren? Liefst in de regio west- en oost-vlaanderen.

Vele groetjes

Micheline
20-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1296

Kristel

Meld misbruik24-1-2007 9:44:27

Hey Micheline,

Ik was een paar maanden geleden ook bruidsmeisje met 3 andere vriendinnen. Wij zijn eerst naar een trouwwinkel gestapt waar ze suitekledij verkopen maar daar beginnen de prijzen allemaal goed door te rekenen. Als je er dan nog schoenen en accesoires moet bijtellen...
We zijn dus naar een naaister gestapt die voor ons de kleedjes gemaakt heeft. We hadden het stof gekozen en een paar fotootjes van wat we mooi vonden. Uiteindelijk had iedereen een persoonlijk kleedje dat het beste bij haar paste maar wel allemaal in dezelfde stof gemaakt.
We hebben er veel positieve reacties op gekregen.

't Is misschien een idee...

Groetjes
Kristel

Siska
10-3-2007
 Meld misbruik24-1-2007 11:28:21

Ik heb 2 bruids"vriendinnen" die alletwee hetzelfde gaan dragen. Na lang zoeken heb ik enkel de winkel "Farah Love" - http://www.farahlove.be/ - gevonden in zwijndrecht (tegen Antwerpen) die kledij verhuren. Het is ongeveer 125€ per jurk + accessoires en indien nodig de retouches. Maar ze hebben nu wel alletwee hetzelfde en ze moeten geen 1000 euro betalen voor een mooie suitejurk...

Het is natuurlijk niet in de buurt van West- en Oost-vlaanderen maar verder zou ik echt niet weten waar je voor vrouwen suitekledij kunt huren... misschien een carnaval winkel :-)

Groetjes en succes met de zoektocht!

sofie
7-7-2007
 Meld misbruik24-1-2007 12:05:01

Hallo,

Ik heb ook 3 volwassen bruidsmeisjes. Binnenkort gaan we samen op zoek naar kledij. Het idee van Kristel lijkt me wel interessant. Mag ik vragen hoeveel je ongeveer betaalt om 3 kleedjes op maat te laten maken?

veel succes met de voorbereidingen

Kristel

Meld misbruik24-1-2007 12:15:32

Hey Sofie,

We hebben zo'n 250 eur per kleed betaalt dat is stof en werk ingbgrepen. In de winkel kostte ongeveer dezlefde kleedjes het dubbele.
Hangt er ook een beetje vanaf wat voor een stof je kiest. Wij hadden wilde zijde dus 't kant waarschijnlijk wel wat goedkoper.

Groetjes
Kristel

Micheline
20-7-2007
 Meld misbruik24-1-2007 12:25:56

hey,

Heel erg bedankt voor de reacties!!! Inderdaad, een naaister is wel goedkoper, kga keer rondvragen! Vele groetjes en ook nog succes met de voorbereidingen.

Micheline

debbie
13-7-2007
 Meld misbruik24-1-2007 13:22:39

hallo micheline ik heb ook drie volwassen bruidsmeisjes en wij zijn het vorig weekend naar p en c geweest in het wijnegem shoppingcenter daar hebben ze mooie cocktailjurken en helemaal niet duur zo betaalde mijn zus voor een kleedje en een bijpassende zijden sjaal amper60euro het is er zeker de moeite waard
groetjes debbie13.07.07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...