TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nadia
|
24-1-2007 8:28:12
hey
Ik vind niet dat je alleen lichte kleuren moet gebruiken voor de uitnodigingen.
Ik heb onze uitnodigingen ook zelf gemaakt en heb de kleuren donkerblauw (heel donkerblauw) en donkerbordaux gebruikt.
Ik vind het is iets anders dan altijd de standaardkleuren.
Veel succes!!
groetjes nadia
|
|
Sissi
26-5-2007
|
24-1-2007 8:52:02
Hey,
Bij de 'standaardtrouwkaarten' zitten nochtans ook een aantal zwarte kaarten met zilveren letters. Ik vind dat persoonlijk heel chic. 't Is ook eens iets anders.
Groetjes, Sissi
|
|
Ilse
12-5-2007
|
24-1-2007 8:55:13
Hallo,
Als jij en je ouders er problemen mee hebben, kan hij daar toch rekening mee houden... (zal in jullie huwelijk toch ook moeten hoor :-p)
Anders met zilver ipv met rood, zoals Sissi zegt, zou dat een goeie compromis zijn voor jullie en voor hem?
Groetjes, Ilse 12 mei 2007
|
|
Kirsten
9-6-2007
|
24-1-2007 9:02:02
Hey,
Als jijzelf de kleuren echt niet mooi vindt, zou hij hiermee moeten rekening houden. Maar je mag je mening niet te erg laten beïnvloeden door de ceremoniemeester, want die weet het niet altijd beter, hoor!
Groetjes, Kirsten 09/06/2007 www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
|
|
Kirsten
9-6-2007
|
24-1-2007 9:02:10
Hey,
Als jijzelf de kleuren echt niet mooi vindt, zou hij hiermee moeten rekening houden. Maar je mag je mening niet te erg laten beïnvloeden door de ceremoniemeester, want die weet het niet altijd beter, hoor!
Groetjes, Kirsten 09/06/2007 www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
|
|
Lieve
1-9-2006
|
24-1-2007 9:05:06
Hey,
ik denk dat zoiets heel erg mooi kan zijn en wie zegt dat je binnen de standaardlijnen moet lopen? Maar zoals de meisjes hieronder zeggen, JIJ moet je ook goed voelen bij zijn ontwerp, dus hij zal zich moeten aanpassen.
Groetjes, Lieve
|
|
Peggy
23-6-2007
|
24-1-2007 18:00:54
Hey misschien kan je doen zoals ons. Ik maak mijn kaarten ook zelf en had mijn hart verloren aan een kaart met lichtblauw,zilver en beige. Mijn vriend zag dat niet zitten , vond ze te modern en wou de traditionele kleuren, goud en wit. Ik heb gewoon voor zijn kant van de familie een ontwerp gemaakt die aan zijn eisen voldeed. en voor mijn familie, mijn kaarten gemaakt. Ondertussen ben ik er al een paar maanden mee bezig en overlaatst was mijn vriend nog eens aan het kijken en hij wist zelfs niet meer de welke voor hm waren. Hij vindt ze nu allebei mooi ;) Probeer dus tot een compromis te komen zou ik zeggen
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl 23/07/07
|
|
Lindsay
5-5-2007
|
30-1-2007 20:00:47
Hey, bedankt voor jullie reacties. Ondertussen hebben we het met de klassieke kleuren ivoor en beige geprobeerd, maar ik moet eerlijk toegeven dat deze kleuren niet zo goed uitkomen bij het ontwerp... We zullen er wel uitkomen zeker... want het begint wel dringend te worden. Lindsay 05/05/2007
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|