Terug naar overzicht
Ik zou dat toch nu stillekesaan beginnen zien. De meeste trouwjurken dat is 6 maand wachten maar sommigen laten wat langer op zich wachten.Dus als ik jou was zou ik beginnen uitkijken.
September is de ideale maand. De nieuwe collecties zullen overal gaan binnenkomen mocht je toch iets zien van de vorige collectie wat je ding is, is het misschien wel goedkoper. En idd toch rekening houden met een termijn van 6 maand dus zou ook niet te lang meer wachten.Succes!
Ik zou ook al beginnen hoor!Ik trouwde in september en ben in november ervoor al gaan kijken :-)
Ik bel binnenkort eens normaal in november zou ze alles binnen hebben... de tijd vliegt rap he Charlotte bijna 1 jaar getrouwd proficiat ! :-)
Leuke datum hihi
De meeste bruidjes gaan in verschillende winkels kijken en passen en vergelijken.Het belangrijkste is dat jij een goed gevoel hebt met de winkel en dat jij je goed voelt in het kleed dat je kiest.Dus laat je nooit een kleed opdringen...Zoals hier al word aangegeven komt in oktober-november het nieuwe assortiment bruidsjurken binnnen...Dus vind ik het nu ook het gepaste moment voor afspraken beginnen vast te leggen en te zoeken in welke winkel(s) jij wil gaan passen.Ikzelf heb destijds mijn kleed dadelijk in de eerste winkel gevonden.. Het gevoel zat op alle vlakken goed dus ik heb dadelijk beslist ;-).Succes en veel plezier met je zoektocht en voorbereidingen ...
De meeste bruidjes gaan in verschillende winkels kijken en passen en vergelijken.
Het belangrijkste is dat jij een goed gevoel hebt met de winkel en dat jij je goed voelt in het kleed dat je kiest.
Dus laat je nooit een kleed opdringen...
Zoals hier al word aangegeven komt in oktober-november het nieuwe assortiment bruidsjurken binnnen...
Dus vind ik het nu ook het gepaste moment voor afspraken beginnen vast te leggen en te zoeken in welke winkel(s) jij wil gaan passen.
Ikzelf heb destijds mijn kleed dadelijk in de eerste winkel gevonden.. Het gevoel zat op alle vlakken goed dus ik heb dadelijk beslist ;-).
Succes en veel plezier met je zoektocht en voorbereidingen ...
ik ben begonnen in juli, ow de solden, en idd ook omdat ik schrik had dat ik niet meteen een kleed zou viinden, dus nog wat spatie nodig zou hebben.Schrik voor niks uiteindelijk, in de 1e winkel had ik direct mijn kleed gevonden. én soldenprijs! dus mijn opzet was wel geslaagd :p
ik ben begonnen in juli, ow de solden, en idd ook omdat ik schrik had dat ik niet meteen een kleed zou viinden, dus nog wat spatie nodig zou hebben.
Schrik voor niks uiteindelijk, in de 1e winkel had ik direct mijn kleed gevonden. én soldenprijs! dus mijn opzet was wel geslaagd :p
dank u wel voor de geruststellingen. volop winkels aan het zoeken en afspraken aan het maken se.
hey Kimberley wij trouwen op 20 juni 15 en dinsdag voor de eerste keer voorzichtig gaan passen want had totaal geen idee wat ik wou , eerste winkel eerste kleedje was bingo , hebben nog twee andere winkels gedaan maar niets kon nog aan dat eerste tippen . woensdag ben ik het dan uiteindelijk gaan bestellen na wat bedenktijd te hebben gevraagd en mijn kleed zal ten vroegste april 2015 in de winkel aankomen dus volgens mij ben ik niet echt te vroeg geweest , want eens aangekomen moeten de aanpassingen nog beginnen... dus maak er maar vlug een toffe dag van en neem uw beste vriendin, mama of oma mee ... Wij hebben ons de hele dag geamuseerd en het is een pak van mijn hart dat ik daar nu al geen rekening meer mee moet houden! succes in ieder geval !!
Waar ben je geweest Lindsey?
in de ochtend naar ocrhidee nuptiale in moeskroen, middag robel (Roeselare) en La sposa (Roeselare) dus in de eerste mijn volledige goesting gevonden en raar maar waar zeeeer betaalbaar!
Vandaag mijn eerste twee afspraken bevestigd gekregen. Volgende week is het zo ver. Ik vind het best wel spannend!
Leuke datum!Van waar ben je? Waar is jullie feest?Ik heb in april mijn kleed al besteld in eerste winkel dat ik deed! Nu wacht ik op eerste pas, spannend want ze gingen kleed wat verstellen naar wat ik wilde!succes!
Wij trouwen voor de wet in Bornem en daarna in een kerkje te Eikevliet (deelgemeente). Feest zal normaal gezien ook in Eikevliet doorgaan. Vind het ook allemaal wel spannend. Datum is idd leuk e!
Idd leuke datum vanwaar kwam jullie kleed of afspraak?
Ik heb nu eerst een afspraak bij maxims couture in Mechelen. Daarna bij younieck in Turnhout. Ben eens benieuWd eigenlijk. Als ik dan mijn kleed nog niet heb gevonden dan proberen we het nog in een andere winkel.
Mijn kleed is besteld bij Youniek!