Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer beginnen zoeken naar je trouwjurk?

31-8-2014 19:54:35
halokidoki iedereen,

Na twaalf jaar wachten heeft mijn ventje eindelijk DE vraag gesteld. Ik ben zo gelukkig en al volledig in de weddingmood. Maar wanneer mag ik eigenlijk beginnen zoeken naar mijn jurk? Wij trouwen in mei 2015. Sommige bronnen zeggen dat ik dat niet te lang mag uitstellen. Anderen beweren dat ik nog tijd genoeg heb. Wanneer is bij jullie de jacht naar de perfecte jurk begonnen? Hoe begin je daar aan? Ben je verplicht als je een pasafspraak maakt om direct te beslissen? graag jullie mening aub. groetjes kim

kimberley
15-5-2015
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1469

Sara
13-9-2014
 Meld misbruik31-8-2014 20:02:28

Ik zou dat toch nu stillekesaan beginnen zien. De meeste trouwjurken dat is 6 maand wachten maar sommigen laten wat langer op zich wachten.Dus als ik jou was zou ik beginnen uitkijken.

Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik31-8-2014 20:14:57

September is de ideale maand. De nieuwe collecties zullen overal gaan binnenkomen mocht je toch iets zien van de vorige collectie wat je ding is, is het misschien wel goedkoper. En idd toch rekening houden met een termijn van 6 maand dus zou ook niet te lang meer wachten.
Succes!

Charlotte
6-9-2013
 Meld misbruik31-8-2014 20:44:26

Ik zou ook al beginnen hoor!
Ik trouwde in september en ben in november ervoor al gaan kijken :-)

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik31-8-2014 22:16:33

Ik bel binnenkort eens normaal in november zou ze alles binnen hebben... de tijd vliegt rap he Charlotte bijna 1 jaar getrouwd proficiat ! :-)

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik31-8-2014 22:16:51

Leuke datum hihi

krista
9-8-2013
 Meld misbruik1-9-2014 5:30:43

De meeste bruidjes gaan in verschillende winkels kijken en passen en vergelijken.

Het belangrijkste is dat jij een goed gevoel hebt met de winkel en dat jij je goed voelt in het kleed dat je kiest.

Dus laat je nooit een kleed opdringen...

Zoals hier al word aangegeven komt in oktober-november het nieuwe assortiment bruidsjurken binnnen...

Dus vind ik het nu ook het gepaste moment voor afspraken beginnen vast te leggen en te zoeken in welke winkel(s) jij wil gaan passen.

Ikzelf heb destijds mijn kleed dadelijk in de eerste winkel gevonden.. Het gevoel zat op alle vlakken goed dus ik heb dadelijk beslist ;-).

Succes en veel plezier met je zoektocht en voorbereidingen ...

Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik1-9-2014 21:34:11

ik ben begonnen in juli, ow de solden, en idd ook omdat ik schrik had dat ik niet meteen een kleed zou viinden, dus nog wat spatie nodig zou hebben.

Schrik voor niks uiteindelijk, in de 1e winkel had ik direct mijn kleed gevonden. én soldenprijs! dus mijn opzet was wel geslaagd :p

kimberley
15-5-2015
 Meld misbruik2-9-2014 19:00:07

dank u wel voor de geruststellingen. volop winkels aan het zoeken en afspraken aan het maken se.

lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik4-9-2014 16:41:28

hey Kimberley wij trouwen op 20 juni 15 en dinsdag voor de eerste keer voorzichtig gaan passen want had totaal geen idee wat ik wou , eerste winkel eerste kleedje was bingo , hebben nog twee andere winkels gedaan maar niets kon nog aan dat eerste tippen . woensdag ben ik het dan uiteindelijk gaan bestellen na wat bedenktijd te hebben gevraagd en mijn kleed zal ten vroegste april 2015 in de winkel aankomen dus volgens mij ben ik niet echt te vroeg geweest , want eens aangekomen moeten de aanpassingen nog beginnen... dus maak er maar vlug een toffe dag van en neem uw beste vriendin, mama of oma mee ... Wij hebben ons de hele dag geamuseerd en het is een pak van mijn hart dat ik daar nu al geen rekening meer mee moet houden! succes in ieder geval !!

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik4-9-2014 19:59:42

Waar ben je geweest Lindsey?

lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik4-9-2014 20:02:35

in de ochtend naar ocrhidee nuptiale in moeskroen, middag robel (Roeselare) en La sposa (Roeselare) dus in de eerste mijn volledige goesting gevonden en raar maar waar zeeeer betaalbaar!

kimberley
15-5-2015
 Meld misbruik5-9-2014 22:55:03

Vandaag mijn eerste twee afspraken bevestigd gekregen. Volgende week is het zo ver. Ik vind het best wel spannend!

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik7-9-2014 9:23:26

Leuke datum!
Van waar ben je? Waar is jullie feest?
Ik heb in april mijn kleed al besteld in eerste winkel dat ik deed! Nu wacht ik op eerste pas, spannend want ze gingen kleed wat verstellen naar wat ik wilde!
succes!

kimberley
15-5-2015
 Meld misbruik7-9-2014 22:07:32

Wij trouwen voor de wet in Bornem en daarna in een kerkje te Eikevliet (deelgemeente). Feest zal normaal gezien ook in Eikevliet doorgaan. Vind het ook allemaal wel spannend. Datum is idd leuk e!

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik8-9-2014 21:07:10

Idd leuke datum vanwaar kwam jullie kleed of afspraak?

kimberley
15-5-2015
 Meld misbruik10-9-2014 8:42:56

Ik heb nu eerst een afspraak bij maxims couture in Mechelen. Daarna bij younieck in Turnhout. Ben eens benieuWd eigenlijk. Als ik dan mijn kleed nog niet heb gevonden dan proberen we het nog in een andere winkel.

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik17-9-2014 17:41:10

Mijn kleed is besteld bij Youniek!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info