Terug naar overzicht
Manuel Mota en Pronovias zijn volgens mij van dezelfde makers, want hun modellen zijn dezelfde en hun collecties lijken heel erg op elkaar.(als je Manuel Mota googlet, kom je direct bij Pronovias uit trouwens)Iman is inderdaad een erg mooie jurk, ik ben destijds ook op zoek geweest naar zo eentje. Uiteindelijk niet gevonden...Qua prijzen kan dat wel héél goed meevallen! Ik heb jurken gepast van Pronovias waarvan ik dacht dat ze écht duur gingen zijn, maar de prijs lag rond de 1500 euro.
Ik heb met de trouw een pronovias aan gehad. Deze koste nieuw 2200 euro. Heb hem in uitverkoop gekocht aan 1750. En het is niet dat er aan mijn veel ditjes en datjes waren. Er was niets van kant aan of niets van parels. een echte pronovias is wel wat duurder. En manuel mota is idd van pronovias. Want in mijn jurk staat manuel mota en dan de regel eronder staat pronovias.Veel succes met de zoektocht.Liefs Caroline
zowat alle pronoviasjurken die ik heb aangehad kosten rond de 1500-1800 euro, en dat voor jurken met veel kant en versiering... ligt misschien aan de winkel?
Saskia, ik stuur je even een privé-bericht via deze website :-)
Hey,Ik had ook een Pronovias, type Diango. Kwam op € 1600.
Ik heb ook een pronovias met heel veel kant aan mijn jurk komt 1999€