Terug naar overzicht
Beste Ellen & KristofProficiat met de trouwplannen.Ik ben een weddingplanner uit Leuven, maar werk ook in de provincie Antwerpen.Ik wil jullie graag verder helpen met het plannen van de mooiste dag van jullie leven.Maar info kunnen jullie alvast terugvinden op www.allegebeure.be.Verder mogen jullie bij interesse een mailtje sturen naar allegebeure@skynet.be met jullie gegevens dan neem ik zo snel als mogelijk contact met jullie op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.Vriendelijke groetDavy Achtenwww.allegebeure.be
Kim Van der Heyden van absolutely fabulous weddings uit Schoten. Een echt topperke!!!
Beste EllenNeem gerust eens een kijkje op www.karinamisplonwedding.be .Voor meer info bel of mail ons gerust! Wij staan ook op de Huwelijksbeurs in Antwerpen Expo op 3-4 & 5 oktober.GroetjesKarinainfo@karinamisplonwedding.be0498 84 76 95
Absolutely fabulous is inderdaad een aanrader :-) Heel lief en positief :-) Veel succes!
Dag Elen, Altijd welkom voor een gratis en geheel vrijblijvend kennismakingsgesprek.GroetjesTimwww.ragazzo.be