Terug naar overzicht
Hey,Ik kocht via hun website curlies voor in m'n haar...Ik heb deze netjes op tijd ontvangen, alles zat supergoed verpakt zodat het niet stuk kon gaan en ze waren echt zoals ze op de website afgebeeld stonden.Ik was hier dus echt supertevreden van! Groetjes,Sofie
Ik heb geen ervaring met de website, maar wel met online sieraden kopen... Ik koop ze bijna altijd online... Natuurlijk weet ik wel van mezelf waar ik mee sta. Ik sta bijvoorbeeld heel goed met lange oorbellen. Altijd handig om dat te weten...Ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad met het online kopen van sieraden, maar voor je huwelijk is dat natuurlijk een ander paar mouwen... Ik weet niet wou jouw budget is, maar ik ben ZOT van souvenirsdepomme. Zij doen ook maatwerk... Ik laat hier mijn juwelen ook maken...Veel succes!
Ik heb de mijne via die website gewonnen (lucky me!). De eerste set - Strass ketting met oorbellen. Ze zijn precies zoals op de foto, heel goed verpakt. Bijna een jaar na datum stralen ze nog altijd en kan ik er nog mee pronken. Ben er heel tevreden van.
Hoi, mijn juwelen en tiara kwamen ook van lemony. Ze zijn heel correct en de juwelen zien er net zo uit als op de foto. Groetjes
Bedankt voor de reacties, ben gerustgesteld.Het was een setje van ketting en oorbellen en ook curlies die ik supergraag zag!Heb besloten om het te bestellen, moest het voor de trouw niet goed zijn kan ik de ketting en oorbellen nog altijd dragen. groetjes