Terug naar overzicht
Heb je al in de bruidswinkels gekeken? Ik weet dat ze daar meestal zeker enkele haaraccessoires hebben.Anders online:www.dressedbyjill.nl www.debruidswinkel.nl Groetjes,Ilse12 mei 2007
Hey,Misschien handig om even te zeggen naar wat je juist op zoek bent (een tiara, curlies of nog iets anders)?In Geraardsbergen is een bruidswinkel (Mode Show) die heel veel soorten curlies heeft, maar ze zijn daar allesbehalve vriendelijk.Veel succes ermee!Groetjes, Sissi
Ik zou inderdaad eens op dressedbyjill.nl kijken, ik heb daar mijn haaraccessoires ook gekocht en het is me prima bevallen. Gewoon online besteld en dan krijg je het thuisgestuurd, heel makkelijk en ze hebben superveel keus!Succes!Groetjes,Nathaliegetrouwd op 08-09-06
Hoi DaisyIs er geen Veritas in de buurt? Naar het schijnt hebben ze daar ook verschillende zaken, maar ik heb er geen ervaring mee...Veel succes nog!GreotjesVeroniek20 07 2007
Bij pruiken Devos in Kuurne zouden ze naar het schijnt een en ander hebben. Ik moet zelf ook nog gaan kijken.Mijn schoonzus heeft daar twee jaar terug voor haar trouw iets met parels gekocht...GjesWendy D
Hey,In Oudenaarde in de magino moeten ze toch specialekes hebben en anders in soomige veritaswinkels - oa Aanlst hebben ze heel wat. In de Zoutstraat in Aalst hebben ze ook een winkeltje waar ze hoeden ed verkopen , De Winter heet het denk ik - daar heb ik die speciale speldjes gevonden die je kan opdraaien...Veel succes!
Ik denk dat je gewoon nog even moet wachten. Met de nieuwe collecties zullen er zeker bloempjes en pareltjes enz zijn in de Veritas, o.a. voor de communies en huwelijken.Groetjes,Linsey 06-07-07