Nu Online
Momenteel zijn er 754 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Auto Verhuur GOLDCAR In Het Buitenland !!!

2-9-2014 21:37:27
Wij zijn van 19 Juli tot 27 Juli naar Portugal naar Lissabon geweest we hadden 1,5uur vertraging we kregen van de vliegtuigmaatschappij TAP per persoon een bonnetje van 8euro aan drank en eten te spenderen...heel content ermee mijn vriend zijn ouders waren ook mee! :-) aangekomen in Lissabon kregen we een boete van 15euro omdat we 1,5uur telaat waren...daar konden wij toch niet aandoen?? Mijn vriend zijn papa had auto op internet besteld en dit kostte al 700 a 750euro voor 10dagen zei bleven paar dagen langer...we dachten dat er omium opzat niks van ze rekenden nog wat meer ongeveer kwam er 250euro bij met die 15euro inbegrepen 1000euro voor de auto voor 10dagen 100euro per dag ongeveer...goed we vroegen een renault megane niet gezien dat er bijstond of gelijkaardige kregen we een golfke...je kan het raden 1 valies van 10 kilo op mijn shoot gehouden en dit van 1uurke!! Meisje achter balie niet vriendelijk misschien was het omdat het snachts was...vertrokken naar Sesimbra bij familie van mijn vriend , iedereen met zijn lichten wisten niks ok de dag nadien hetzelfde blijkbaar 1 licht kapot en ook een deuk in de deur op de 4de dag airco kapot!!! :-( we zijn naar de luchthaven terug gereden direct nieuwe auto gekregen met volle tank meisje was vriendelijk normaal rekent ze aan voor tank vol aangezien we een uurtje moesten rijden.deze wagen was echt nieuw je riekte het nog niet veel kilometerkes enzo het was een peugeot dacht ik...voor ons nooit meer GOLDCAR bende afzetters !!!! We hebben wel een super reisje erop zitten... :-)

Mieke
15-5-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 658

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik2-9-2014 21:40:20

Iedereen trekte met zijn lichten omdat onze licht al kapot was denk niet dat ze die autokes nakijken....

Patrick

Meld misbruik3-9-2014 10:09:57

In Portugal nemen ze het niet zo nauw met hun wagens, beste is van nooit te bestellen via internet, eens aangekomen heb je zelden de wagen die je aanduidde.
Auto best ter plaatse gaan uitkiezen, er zijn er meer dan genoeg (in ieder land trouwens). Die prijzen swingen overal de pan uit en inderdaad alles goed doorlezen wil je niet voor verassingen komen te staan. Gelukkig heb je een mooie huwelijksreis mogen beleven en dat is toch het bijzonderste hé. Succes.

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik3-9-2014 20:50:58

De schoonvader geeft dit geregeld wij pluizen altijd alles uit...of mensen content zijn enzo gelijk dit forum bv. Maarjah de volgende k zoek ik het zelf wel uit of zoals je zegt ter plaatse bestellen... :-) dit was gewoon een reisje bij familie in portugal. Wij trouwen 15 05 2015 :D zal er wel vlug zijn die dag...wilde ook gewoon mensen verwittigen dat ze niet hetzelfde tegen komen net gelijk ons.

Patrick

Meld misbruik4-9-2014 8:11:42

Sorry voor mijn misvatting, vond het al raar dat de huwelijksdatum niet klopte maar niet kwaad bedoeld, het forum is altijd goed voor zo 'n verslagen, zo weet iedereen wat allemaal kan mislopen. Veel geluk met de verdere planning, u hebt nog even tijd...

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik4-9-2014 20:03:50

Geen probleem hoor Patrick!! :D een mens is beter verwittigd of niet he...ik lees ook meestal die verslagen !! :-) Lissabon was anders wel super hoor en op huwelijksreis is het zonder mijn vriend zijn ouders :p 15 05 2015 word een topdatum hier op het forum...:-) Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...