Terug naar overzicht
Iedereen trekte met zijn lichten omdat onze licht al kapot was denk niet dat ze die autokes nakijken....
In Portugal nemen ze het niet zo nauw met hun wagens, beste is van nooit te bestellen via internet, eens aangekomen heb je zelden de wagen die je aanduidde.Auto best ter plaatse gaan uitkiezen, er zijn er meer dan genoeg (in ieder land trouwens). Die prijzen swingen overal de pan uit en inderdaad alles goed doorlezen wil je niet voor verassingen komen te staan. Gelukkig heb je een mooie huwelijksreis mogen beleven en dat is toch het bijzonderste hé. Succes.
De schoonvader geeft dit geregeld wij pluizen altijd alles uit...of mensen content zijn enzo gelijk dit forum bv. Maarjah de volgende k zoek ik het zelf wel uit of zoals je zegt ter plaatse bestellen... :-) dit was gewoon een reisje bij familie in portugal. Wij trouwen 15 05 2015 :D zal er wel vlug zijn die dag...wilde ook gewoon mensen verwittigen dat ze niet hetzelfde tegen komen net gelijk ons.
Sorry voor mijn misvatting, vond het al raar dat de huwelijksdatum niet klopte maar niet kwaad bedoeld, het forum is altijd goed voor zo 'n verslagen, zo weet iedereen wat allemaal kan mislopen. Veel geluk met de verdere planning, u hebt nog even tijd...
Geen probleem hoor Patrick!! :D een mens is beter verwittigd of niet he...ik lees ook meestal die verslagen !! :-) Lissabon was anders wel super hoor en op huwelijksreis is het zonder mijn vriend zijn ouders :p 15 05 2015 word een topdatum hier op het forum...:-) Groetjes