Terug naar overzicht
Hi, Ik ben niet van jouw regio dus ken de zalen niet, maar hoera voor 25 april! Wij trouwen op dezelfde dag :-) Veel succes met de voorbereidingen.
bedankt Ann-Sopie. Jullie ook ;-)
Ik ben zelf nog nooit in de waterhoek geweest, maar in de familie zijn ze hier niet voor te vinden.Al een paar keer tegengevallen dus..Moest het je kunnen helpen. :) Ik weet wel als je er je feest plant je een gratis overnachting in een B en B in de buurt krijgt.Dat was toch zo bij vrienden van ons.Groetjes Sandy
Dag Sandy, van de overnachting hebben ze mij nog niets gezegd. Bedankt voor de tip. Momenteel blijft de waterhoek en hof ten steen over... Bij hof ten steen krijg je van hun boven het restaurant een suite om te overnachten. Moet echt wel dringend eens de knoop doorhakken!
Bij hof ten steen zijn wij ook gaan kijken , maar wij hebben toch gekozen voor het veilinghuis (naast de veiling van haspengouw) Zeer mooie zaal. De locatie is wel niet te vergelijken met hof ten steen , maar wij vonden die 2000 euro bovenop de menu er te veel aan :) (voor de huur van de zaal van hof ten steen)
Fijn voor je dat jullie ook een zaal gevonden hebben. Onze knoop is ook doorgehakt ! We zijn toch nog eens met de mensen van Hof ten steen gaan praten en hebben wat kunnen afpitsen. :-) Nu de volgende grootste beslissing is een fotograaf en videograaf. Er bestaan er zooooveel in verschillende kleuren/formaten/... pff waar trek je de grens? En dan met al die prijzen... Nu heb ik niet meer de luxe om er een paar maanden over te doen. :-)
Sabrina, wij hebben ook gekozen voor Hof ten Steen voor in oktober 2015. De zaal is prachtig en de mensen zijn heel vriendelijk. Wat bedoel je met "hebben wat kunnen afpitsen" ? ;-)Nu ook op zoek naar een fotograaf. Heel moeilijk te kiezen...