Terug naar overzicht
Hof Te Rhode in Schaffen. Klassiek, maar heel mooi en heel lekker eten!
In het "Rubenshof" zal er zeker en vast ook niets ontbreken, goede bediening met voldoende personeel zodat iedereen ongeveer op het zelfste moment kan eten, vind ik heel belangrijk. Ook mooie tuin voor de receptie en een heel mooie zaal, de ontvangst zal zeker super zijn, zeker weten. Daar het de enige zaal is in Alken weet ik niet of deze nog vrij is, altijd druk bezet, ik zie dat het maar één jaartje meer is.Er zijn er nog heel wat in de buurt van uw driehoek, maar daar krijg je nog wel reactie van bruidjes van. Succes in de zoektocht.
Sint-Truiden: 't SpeelhofMijn zus is getrouwd in Hof te Rhode, zeker een aanrader.
Wij trouwen in Hof ten Steen in Linter, erg mooi van binnen en hele vriendelijke mensen. De Beekhoeve was ook erg mooi, maar we waren al verkocht :)
Hof te Rhode is hier naar het schijnt inderdaad een aanrader, al ben ik er zelf nog nooit geweest. In oktober ga ik er (eindelijk :-) ) wel eens een trouwdiner meemaken. :-)
Zeker ook een goede zaal, in mijn eerste bericht niet echt bij stil gestaan, in bijgevoegde link staan er wat beelden van daar, http://vimeo.com/64991058
Heel erg bedankt voor al jullie reacties! Hof te Rhode is idd leuk, maar wij wonen enkele straeten verder en hebben er talloze feeste meegemaakt dus willen nu eens iets anders! Alle tips blijven welkom! We gan ook zeker de Beekhoeve eens bekijken Adriana! Bedankt voor de tip!