Terug naar overzicht
Wij trouwen er op 18 oktober 2014 en na mijn advies ook een collega van mij :)Het is er super mooi en landelijk en de mensen zijn erg lief en professioneel. Voorlopig kan ik ze alleen maar aanraden, misschien nog eens vragen na 18 oktober :)
Wij trouwen er op 18 oktober 2014 en na mijn advies ook een collega van mij :)
Het is er super mooi en landelijk en de mensen zijn erg lief en professioneel. Voorlopig kan ik ze alleen maar aanraden, misschien nog eens vragen na 18 oktober :)
Wij zijn daar getrouwd op 25 mei 2013, een heerlijke dag!!!Ik zou het iedereen aanraden. Zo goed opgevolgd en voorbereid, zo lekker gegeten, een heel persoonlijke aanpak en een super locatie...Het kerkje daar tegenover is ook een echte aanrader.
Wij zijn daar getrouwd op 25 mei 2013, een heerlijke dag!!!
Ik zou het iedereen aanraden. Zo goed opgevolgd en voorbereid, zo lekker gegeten, een heel persoonlijke aanpak en een super locatie...
Het kerkje daar tegenover is ook een echte aanrader.
Bedankt voor de reacties... Klopt het dat de bar vrij ver van de dansvloer ligt? Iemand zei me dat dat een klein minpuntje was gezien de mannen vaak "tooghangen" :-)
Wij zijn er afgelopen weekend getrouwd. Het was erg geslaagd, alles was tip top in orde. Het eten is er erg lekker.De bar is inderdaad verstopt maar bij ons geen barhangers, want ze gaan gewoon rond voor de drank (en zeker vaak genoeg).We hadden stralend weer dus de receptie was spontaan in de binnentuin.Het dessertenbuffet is rechts van de hal opgesteld, dit is echt grandioos.Het kerkje hebben we ook gedaan, heel mooi :)
Proficiat met jullie trouw!Wij hebben ook gekozen voor Hof ten Steen en ik kijk er al naar uit :-)Hebben jullie de huis DJ genomen? Was het een goede DJ?De kerk hebben we nog niet bezocht, misschien wel overwegen gezien jullie reacties!