Terug naar overzicht
We kennen de zaal en DJ in kwestie niet. Dus hier de algemene marktredenering. Misschien investeerde de zaal of de DJ veel ter plaatse?Als je echt een andere DJ wil, dan zal de zaal je niet laten schieten toch? Maar sommigen rekenen dan een commissie aan, en de bedragen die ik ken zijn 50 of 100 euro naar gelang de zaal. En dit is bovenop de eventuele huur van een vaste installatie.Als er een externe DJ komt, is er het vraagstuk over extern klank en licht materiaal. Wat moet er allemaal verplicht gehuurd worden, vaak ook zaken die de externe DJ niet nodig heeft omdat hij zijn eigen draaitafels wenst te gebruiken enzovoort. Totaal kostenplaatje tussen 'verplichte' vaste DJ en externe DJ kan dus behoorlijk verschillen. Maar gelukkig de prijs is niet altijd de enige maatstaf.
Hoi,Als het nog steeds dezelfde dj is dan is die wel in orde denk ik. Mijn zus heeft haar huwelijksfeest gedaan in Hof ten Damme (intussen wel al 4 jaar geleden). De dj was een oudere man en speelde ook wat van de typische nummers maar hij zorgde voor veel ambiance en was ook zelf heel enthousiast.Het feest was overigens echt top, tot in de puntjes verzorgd dus laat inderdaad aub de zaal niet schieten voor de dj ;)groetjes