Terug naar overzicht
Kijk anders hier eens :-p:http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?style=prin... Groetjes,Ilse12 mei 2007
hey véronique,wat het binnenkomen in de kerk betreft dat kan je volledig zelf kiezen! zoals jullie dat wensen! bij ons gaat het namelijk eerst de bruidegom zijn en dan de suite en dan de grote bruidskinderen en dan de kleintjes en dan pas ik met mijn vader! ik wou dat iedereen de kerk al in was voor ik binnenkom met mijn kindjes en vader.zodat de bruidegom u mooi ziet komen. maar dat kies je dus zelf eh!voor de ringen, als je bruidskindjes hebt worden de ringen meestal door hen gegeven!groetjes wendy13/07/07
laatst maakte een vriendin van me een terechte opmerking vind ik. Bij het buitengaan loopt het koppel vaak voorop en volgt de suite. Aan de deur komt iedereen dan feliciteren, wat toch een hele tijd kan duren. Zij had al een paar keer in zo'n suite gelopen en vond het niet leuk dat je dan heel het gebeuren moest missen. En daar kan ik wel inkomen. Daarom gaan wij het zeker anders doen: wij komen als allerlaatsten buiten, zodat onze naaste familie ook mee kan genieten van het buiten komen.misschien ook handig om aan te denken... hoewel het niet zo gebruikelijk is denk ik.groetjesBieke
Wij liepen ook al 2 keer in de suite en ik vond dit niet erg. Het is hun dag en dus kan ik wel even wachten tot zij eerst in het trouwvervoer gestapt waren...Onze suite vindt dit trouwens ook niet erg...Trouwens, er blijven altijd nog wat mensen achter in de kerk om mee te praten :-) En zó lang duurt dit ook niet... Ik had't ervoor over. Want zo staan zij nog meer in de spotlights é ;-)Mijn collega (koorleider) stelde trouwens voor om na het slotlied (als iedereen naar buiten gaat) ook een uitredelied te nemen voor ons en de suite. Zo blijft er nog muziek in de kerk tot 't einde van 't liedje en 'duurt het wachten niet zo lang' :-DGroetjes,Ilse12 mei 2007