Terug naar overzicht
Hoi Stephanie,Bij ons nog 17 dagen op de teller, mensen moesten voor 1 september bevestigen en van verschillende nog steeds geen reactie gekregen, ik begrijp niet hoe sommige mensen zo onbeschoft kunnen zijn maar ja...Hou uw teller maar goed in de gaten want de daagjes zullen er gaan afvliegen hihih...Veel succes nog!GroetjesLeen
hela wij trouwen 04 oktober 2014 :) nog 24 dagen het gaat idd wel rap vindt ik zelf.Hier konden ze tot 7 september iets laten weten, maar geloof me gisteren belden er nog.... en er zouden er nog moeten bellen maar dan zeg ik gewoon sorry niet optijd! de mensen lezen percies gewoon o we mogen komen en ze gaan van onderstelling dat jij dit wel weet. Je niet te druk in maken heb ik ook even gedaan maar dat brengt niks op! integendeel nu zit ik met uitslag in mijn gezicht van de stres hoop dat dit rap wegtrekt..wat moeten jullie nog zoals doen? Groetjes Christel
Hoi, Wij trouwen over 19 dagen! En bij ons moesten ze bevestigen voor 5 september. Wij moeten zelfs deze week nog bevestiging krijgen van 4 mensen. We hadden hier wel rekening mee gehouden want we hebben eigenlijk nog een week extra voor dat we de juiste aantallen moeten doorgeven aan de feestzaal. Daarom geen stress hier. We bellen de mensen zelf op en inderdaad, er gaan er veel vanuit dat wij wel weten dat ze zullen komen. Soms lichtjes gefrustreerd hierdoor maar mijn verloofde is zo kalm in alles dat hij me telkens tot rust brengt :) Komt allemaal goed! :) Groetjes
Wij trouwen ook op 18 oktober. Bij ons hebben ze tijd tot 15 september maar er zullen er veel zijn die 'niet in orde' zijn. Maar ik panikeer daar (nog) niet over, we zullen dat wel oplossen volgende week. Deze week nog heel wat andere zaken te regelen...
Inderdaad echt aftellen nu! Denk niet dat mensen het bewust doen, ze zijn er gewoon niet zo mee bezig als wij :) Vorige zaterdag de jurk opgehaald, die was perfect dus dat is al een zorg minder. Nu nog een paar belangrijke zaken regelen (misboekjes drukken, ringen ophalen, afspraken met fotograaf, zaal en dj ...) en dan genieten maar! En hopen dat het zo'n mooi weer blijft natuurlijk!
Wij trouwen 18 oktober, wij hebben op de kaart gezet reacties voor 1 oktober.Ongeveer de helft heeft gereageerd, vooral familie weinig maar eerder omdat ze zowiezo wel komen...Ik hoop echt op een warme herfst of extra lange Indian summer :)