TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nathalie
|
24-1-2007 11:26:23
hallo,
wij hebben efkes moeten zoeken, maar het wordt hoogstwaarschijnlijk 'Were angels fear to tread' van Bryan Adams. superliedje met heel mooie tekst!
groetjes nathalie
|
|
Angie
14-7-2009
|
24-1-2007 11:55:26
Hallo,
Bij ons wordt het Love's divine van Seal. Ik vond truly, madly, deeply van Savage garden ook heel mooi maar dat wou mijn verloofde niet dus gaan we dat gebruiken voor in de kerk.
Groetjes,
Angie 14/07/07
|
|
Kirsten
9-6-2007
|
24-1-2007 11:59:09
Hey,
Wij dansen op 'Het is een nacht' van Guus Meeuwis en vagant. Misschien een beetje een ongewone keuze, maar het is gewoon het eerste liedje waar we ooit samen op gedanst hebben en daarom kiezen we dat nu als openingsdans.
Groetjes, Kirsten 09/06/2007 www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
|
|
davida
8-9-2006
|
24-1-2007 12:57:42
hey
wij hadden 'you are' van dolly parton
grtjs
|
|
debbie
13-7-2007
|
24-1-2007 13:18:12
wij hebben everything i'll do I do it for you van bryan adams
|
|
birgit
2-12-2006
|
24-1-2007 13:23:55
hey wendy
wij hadden "Et si tu n existais pas" van Joe Dassin... kippevelmoment!
groetjes birgit 02.12.06
|
|
valerie
11-8-2007
|
24-1-2007 14:23:27
Hoihoi, wij hebben het liedje gekozen dat al 2 jaar ons lievelingsliedjes is, namelijk Up where we belong (love lift us up where we belong) Hopelijk vind jij ook HET goede liedje groetjes
|
|
Klaartje
28-7-2007
|
24-1-2007 16:24:56
Bij ons wordt het Hou me vast van Volumia
Klaartje 28/7/2007
|
|
Elke
7-7-2007
|
24-1-2007 17:30:45
hallo
We zijn er nog niet helemaal uit maar denken vooral aan Phil Collins "Groovy Kind of Love" omdat het een mooie tekst is die aangeeft hoe speciaal een relatie is tussen 2 mensen. En het duurt ook niet eindeloos lang zoadat het feest kan losbarsten. ;-p Groetjes
El 07/07/07
|
|
bieke
18-5-2007
|
24-1-2007 18:26:40
hé, groovy kind of love... Dat is ons liedje. Wij wilden er eerst ook op dansen, maar vinden het precies wat te traag. Nu gaan we dat gebruiken bij ons burgerlijk huwelijk. Wij hebben na lang zoeken de knoop doorgehakt voor onze openingsdans. Aangezien wij een paar jaartjes dansles volgen, verwachten veel mensen dat we eens iets laten zien. (niet dat we al zoveel kunnen, maar ja...) Nu leek het ons leuk om een medley te dansen van verschillende soorten dans. bv. slow, swingen, chachacha, salsa,... het idee is er al, nu nog de nummerkes bij elkaar zoeken en repeteren geblazen. hihi...
heb er al helemaal zin in in ons feestje!
groetjes Bieke
|
|
Lobke
6-7-2007
|
24-1-2007 21:09:43
Bij ons zal het waarschijnlijk Dance With Me van Live worden.
Groetjes, Lobke.
|
|
Wendy
5-5-2007
|
25-1-2007 11:35:11
Bedankt voor jullie reacties! Als we eruit zijn welk nummer het wordt, laat ik het zeker weten!
Groetjes,
Wendy
|
|
Vân
7-7-2007
|
28-1-2007 11:56:14
Hey Wendy,
Wij kiezen voor "I finally found someone" van Barbara Streisand en Bryan Adams.
De tekst is echt mooi:
I finally found someone, who knocks me off my feet I finally found the one who makes me feel complete It started over coffee, we started out as friends Its funny how from simple things, the best things begin
This time is different (la, la, la, la) Its all because of you (la, la, la, la) Its better than its ever been Cuz we can talk it through My favorite line was can I call you sometime? Its all you had to say To take my breath away
This is it Oh, I finally found someone Someone to share my life I finally found the one to be with every night Cause whatever I do Its just got to be you My life has just begun, I finally found someone
Ooh, someone I finally found someone Ooh
Did I keep you waiting (I didnt mind) I apologize (baby, thats fine) I would wait forever Just to know you were mine Ya know, I love your hair (are you sure it looks right? ) I love what you wear (isnt it too tight) Youre exceptional I cant wait for the rest of my life
Oh, this is it Oh, I finally found someone Someone to share my life I finally found the one to be with every night Cause whatever I do Its just got to be you (oh, yeah) My life has just begun I finally found someone And whatever I do Its just got to be you Ooh, my life has just begun I finally found someone
Groetjes,
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|