TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lien
18-10-2014
|
9-9-2014 15:11:54
Wij geven ons feest in zaal Eldorado in Humbeek. Totaal geen 'echte' trouw-feestzaal, maar voor ons de ideale zaal. Is zonder catering dus dat kies je zelf.
|
|
Kiekske
14-6-2014
|
9-9-2014 17:55:30
Hier zelf van Mechelen, maar ons feest ging door in Nijlen bij Maydoncken. Klein hoevetje midden in de velden met hoop grond er rond waar feesten worden gedaan. Wij waren er instant verliefd op en hebben een barbecue gedaan.
Voordeel wel is dat mijn ouders in Nijlen wonen en half mijn familie ook die kanten woont.
Misschien dat zaal Familia in Nijlen ook iets is? Of afhankelijk van je datum misschien De Beemden (stoppen binnenkort met feesten organiseren)?
|
|
Jerry
|
|
|
Karen
30-5-2015
|
10-9-2014 13:33:44
Wij zijn ook van Mechelen en doen ons feest in Salons de Romree (Grimbergen).
Andere zalen: Mechelen: Kasteel Tivoli, Salons Van Dijck, Montréal Lier: Hof van Beatrijs, Hof van Nazareth Heist-op-den-berg: Feestzaal Cohibar Kampenhout: den Ast Keerbergen: de Witte Meren Antwerpen: Café Middelheim Duffel: 't Lepeltje OLV Waver: De Lemenhoek Rijmenam: In den Bonten Os
't Lepeltje, Hof van Nazareth hebben we ook bezocht voor we uiteindelijk onze zaal bezocht en geboekt hebben.
|
|
Lieke
|
11-9-2014 11:53:34
Hey Karen,
Eventueel in Melsbroek - Hof ten as , http://www.hoftenas.be/ Kampenhout - Den Ast
Geef maar een seinjte indien je nog een fotograaf nodig hebt!
Ik ben van Kampenhout!
Lieke.Lens@outlook.com
Groeten,
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|