Terug naar overzicht
ik volg ;-)
Ja ... ik heb vorige week de eerste 2 uur na de openingsdans samen gedraaid met een saxofonist.Als je een pro hebt, toetert die zonder problemen mee met alle muziek genres. En zolang hij niet met alles en constant staat te blazen is dit echt een sfeerschepper.Tijdens een hiphopnummers alles stil leggen ... saxofonist staat op de dansvloer en begint de intro van macklemore te blazen, doet teken naar de dj en het originele nummer knalt erin.Als je de beste wil ... Sakso ... die speelt ook in Versuz en op zowat alle festivals, maar toetert even makkelijk mee op Barry White.http://www.sakso.be
Bedankt voor de tip! Heb je de gegevens van de saxofonist waaar jij mee gedraaid hebt?
Yes, Sakso is de man die je moet hebben! Een absolute topper en brengt ongelooflijk veel sfeer. Hij heet Michiel en je vindt alle info op zijn website sakso punt be
Weet je wat hij vraagt om tijdens de receptie te spelen? Hij lijkt mij super, maar aangezien hij echt al op grote festivals (tomorrowland!) heeft gespeeld vrees ik dat hieraan nogal een serieus prijskaartje gekoppeld is...
Hij vertelde me dat het om en bij de 500 euro is voor 2 uur.
Ik speel ook geregeld samen met een saxofonist en ons combo, geeft echt een stijlvol loungy sfeertje! Www.josephinesings.be Voor 550€ zijn wij met 3 ;-) en ook echt een TOP saxofonist. Veel succes!