Terug naar overzicht
hey ik laat deze zelf drogen,en komt nadien op de kast bij meme aan de foto van pepe. Zo voelt het toch of hij er echt wel bij was :-)heb al eens een boeket met rozen gedroogd en is toch wel enkele jaren overeind gebleven ;-)grtjes sofie
hey ik laat deze zelf drogen,en komt nadien op de kast bij meme aan de foto van pepe. Zo voelt het toch of hij er echt wel bij was :-)
heb al eens een boeket met rozen gedroogd en is toch wel enkele jaren overeind gebleven ;-)
grtjes sofie
Ik heb gewoon een mooie foto ervan genomen. Want bij mij gingen die bloemen niet mooi drogen en mijn meter die bloemist is zei ook dat die kleuren nooit mooi blijven bij drogen dus ze had zelf ook liever dat er gewoon mooie foto's werden van gemaakt. De foto heeft een mooi plekje in ons trouwdatum.
Om een boeket mooi te laten drogen: in een vaas zetten met een flinke scheut glycerine (verkrijgbaar bij drogist) en het boeket heel de vloeistof laten opnemen. Blijft heel lang mooi!
Heb het even opgezocht voor de juiste verhoudingen: 1 deel glycerine op 2 delen water.