Terug naar overzicht
Kunnen jullie de ceremonie niet tussen het diner en feest leggen zodat je beide gasten meteen hebt? Wij houden onze ceremonie naast de 1ste receptie.
Ceremonie op een andere locatie houden dan jullie feestzaal? Op die manier moet iedereen zich daarna nog verplaatsen, en kan je apart de tijdstippen aangeven waarop de verschillende groepen verwacht worden.
Wij zitten met ongeveer hetzelfde "dilemma" dus ik volg even. Wij wouden eerst de mensen die we ook uitnodigen op het diner naar de ceremonie laten komen, en dit zo op de uitnodigingen zetten. Maar mijn ouders blijven erbij dat er wrs ook mensen gaan zijn die naar de ceremonie willen komen, die niet naar het diner komen. En persoonlijk zien wij het niet zo zitten om de ceremonie nog na het diner te doen... :)
Wij hebben ook overwogen om de ceremonie na het diner te doen zodat iedereen er inderdaad bij kan zijn. Alleen ik wil graag dat iedereen mij pas in de jurk ziet als ik het pad af loop naar mijn verloofde. Dat is dus ook niet echt een optie. Maar om de ceremonie ergens anders te houden zou wel het overwegen waard zijn.
Wij zitten met dezelfde situatie. Aangezien ik niet de hele voetbal en al mijn collega's ga uitnodigen op het avondfeest (zitten zonder al aan 200pers)hebben we besloten van de ceremonie op een andere locatie te doen. Wij hebben dus de ceremonie op een andere locatie met een receptie erna. Zodanig kunnen die mensen daar ook een glaasje drinken en een hapje eten.van daaruit gaan we dan naar de feestzaal voor het diner met de daggasten. voorlopige planning van de dag is : 10u - 10u30 fotoshoot - 12u30 gemeentehuis - 14u ceremonie - tot +/-15u15 daarna receptie tot +/- 16u30 en dan door naar de feestzaal - diner vanaf 17u00 en dan avondgasten vanaf 20u00.