Terug naar overzicht
Dag allemaal,
onze grote dag komt nu echt wel dichtbij (vrijdag 17 oktober) en we hebben nog geen zanger/zangeres om enkele liedjes tijdens onze kerkelijke dienst te zingen, liefst met instrumentale begeleiding. Wie raden jullie aan, omgeving Limburg en niet tè duur voor enkele liedjes...Misschien dat we ook tijdens de receptie of het avondeten live muziek willen, daar zijn we nog niet uit.Alvast heel erg bedankt!
Groetjes
Hallo Sarah, Ik kan je helaas niet aan instrumentale begeleiding helpen, maar ik ben als zangeres wel vrij op 17 oktober en kom graag jullie huwelijksceremonie met muziek verblijden. Meer informatie over mij op www.patriciafoort.nl Veel succes met alle voorbereidingen.Groeten,Patricia
Hey sarah, mocht je nog zen oplossing zoeken, luister eens op josephinesings.be en contacteer me!
Beste Sarah, Wij (Beautiful Live) zijn nog beschikbaar op vrijdag 17 oktober. Kijk gerust eens op www.beautiful-live.be of contacteer ons op info@beautiful-live.be.We spelen alle liedjes van jullie keuze, en nodigen jullie graag uit om ons gratis en vrijblijvend live te komen beluisteren!Met vriendelijke groeten, Marie-Joëlle van der BurgtBeautiful Live
hey Sarah, Wij hebben duo Incanto op onze bruiloft op 5 september heel leuke jongens.... Die zijn van Limburg hun site is www.davyvalerio.com Grt en succes Max