TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melissa
16-8-2014
|
10-9-2014 19:28:07
Hey
Ik ben bij Youniek in Turnhout geweest. Hele lieve dame, ze spreekt Nederlands met een beetje een rare tongval :) Ik mocht alle jurken die ik mooi vond in de winkel mee in de grote paskamer nemen en ze allemaal rustig passen. Ze is heel vriendelijk en helpt je goed met de keuze. Als er iets aan een kleed is dat je anders wilt kan dat. Je kan zelfs je kleed helemaal zelf samenstellen als je dat graag wilt. Ze pusht helemaal niet tot een overhaaste keuze. Elk kleed wordt op maat gemaakt en het mijne paste van de eerste keer volledig goed. Ik heb er op onze trouwdag (al 25 dagen geleden :( ...) heel veel mooie complimenten mee gekregen. En wat ook belangrijk was voor mij, ze heeft hele goed prijzen. Geniet ervan, je trouwjurk kiezen is echt een super leuke ervaring! Veel plezier!
|
|
eline
2-6-2015
|
10-9-2014 19:49:20
Heej , ik ben in Eindhoven outlet geweest want ik een betaalbare prijs maar toch kwaliteit daar hebben ze ook heel mooie jurken en niet duurder dan 900 euro x
|
|
Karolien
12-6-2015
|
11-9-2014 8:12:38
Mijn eerste pasbeurt was bij Maxim's Couture in Mechelen en ik vond dat een zeer goede en efficiënte service. Er is echt een verschil tussen van die kleine winkels, waar je een zeer persoonlijke service krijgt, en van die grote (genre Bruidshuis), waarbij ze enkel verkoop voor ogen hebben.
In Maxim's heb ik zowat alle genres van kleedjes kunnen passen, ze pushen je niet in een bepaalde richting of naar een bepaalde stijl. Zo krijg je zelf al snel een idee wat je goed staat en wat niet. En de kleedjes die je mooi vindt, houdt ze dan opzij en dan kun je nog beslissen om met eentje verder te gaan of niet. Ik heb uiteindelijk daar niets gekocht, maar ik vond dat wel spijtig, want ik had een heel goed gevoel bij hun winkel.
|
|
krista
9-8-2013
|
11-9-2014 11:59:56
Bij Youniek ga je je dadelijk op je gemak voelen, daar ben ik zeker van... Hele lieve mensen, goede prijs/kwaliteit verhouding. Mijn kleed kwam van daar en ik heb niets dan goede reacties gekregen. Genieten van je pasmomenten zou ik zo zeggen ;-).
|
|
Lies
|
12-9-2014 11:10:10
Mijn kleedje kwam van Maxim's Couture Mechelen. Ik was erg bang en onzeker de eerste keer, gezien ik totaal niet wist wat ik wilde en niet zo"n perfect figuur heb. Ze hebben ruim de tijd genomen om samen met mij op zoek te gaan en ik heb echt het perfect kleedje gekregen. Ik had een combinatie van een rok en een bustier, samengesteld uit 3 verschillende jurken. Aangezien ik stapelzot was van een bepaald schouderbandje bij een van de jurken, maar de rest van de bustier maar niks vond, hebben ze dit eigenhandig nagemaakt voor me. Ze waren echt heel vriendelijk, eerlijk en totaal niet opdringerig. Ik heb dan ook heel wat complimenten gekregen en enorm veel mensen die erg verbaasd waren, toen ze mijn jurk zagen.
|
|
kim
15-5-2015
|
12-9-2014 16:34:56
Vandaag mijn eerste pasbeurt gehad bij maxims couture Mechelen. Het was zalig! Heel vriendelijk. Alles wat ik wou passen geen probleem. Enkele aanpassingen direct getoond van hoe het zou kunnen zijn. Echt geweldig! Ik heb al zin in mijn volgende pasbeurt bij younieck en zeker enorm benieuwd wat ze mij daar kunnen bieden.
|
|
Cindy
15-5-2015
|
17-9-2014 17:24:47
Ik sluit me aan bij Melissa. Ik had wel meneer maar ook heel vriendelijk, niet opdringerig en vooral alles kan daar! Prijzen en kwaliteit zijn super! Ook voor een vierdelig ,op maat gemaakt pak ,betaal je maar 400eur!! Ik waxht nu in spanning op de eerste pas! Hou ons op de hoogte als je er geweest bent!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|