Terug naar overzicht
Goh, ik begrijp je twijfel, maar ik zou toch kiezen voor je roepnaam. Als iedereen je zo kent en jij dat ook liever hebt, zou ik het daar bij houden.
Op de uitnodiging en in de kerk zeker Kim gebruiken! Tijdens het wettelijk huwelijk kan je er niet echt onderuit, maar dat wil niet zeggen dat je de rest van de dag 'ongemakkelijk' moet zijn bij het gebruik van je officiële naam.Dit gaat voor de aanwezige mensen in de kerk ook heel onnatuurlijk zijn. En op de uitnodiging hetzelfde, ook 'Kim'. de genodigden zouden eht ook maar raar vinden als daar ineens Kimberly staat :)
Ik zou het ook doen zoals Sanne zegt.
Dank u voor de reacties. Bij deze heb ik toch bevestiging dat het best ok is om niet je officiële naam te gebruiken.
Laat ook je DJ weten wat je roepnaam is. Soms komen wij erachter tijdens een speech of act van de vrienden, nadat we al de aankondiging aan tafel deden (op basis van contract, voorbereiding enz.). De roepnaam is toch hoe iedereen je kent.
Wij hadden dat probleem ook, of beter het was geen probleem: ik ben Lies en mijn man heet Wout (officieel is het Liesbeth en Wouter). Aangezien we een heel simpele uitnodiging hadden, stond er op de voorkant enkel Lies & Wout. Dat is uiteindelijk de manier waarop mensen ons kennen.
Ik zou tijdens je ceremonie ook je roepnaam gebruiken omdat het persoonlijker is, maar op de uitnodiging wel Kimberley zetten omdat een uitnodiging iets officieels/traditioneels is vind ik...