Nu Online
Momenteel zijn er 550 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kapper en kaars

24-1-2007 11:56:40
Hey girls,

mijn vriend en ik trouwen deze zomer 4 augustus in Dendermonde. ik ben nog op zoek naar een kapper die ervaring heeft in bruidskapsels en die daarvoor aan huis komt (en als het even kan ook liefst niet te duur, je kent dat wel, de kosten lopen al hoog genoeg op).
Onze huwelijkskaars zoeken we ook nog, ik heb tussen de reacties al een paar sites zien staan en daar dan leuke ideeen gezien maar ik zoek iemand een beetje dichter tegen Dendermonde.

ik heb gisteren maar deze site ontdekt... vind het echt SUPER!!! ik ga hier in de komende maanden nog dikwijls tips komen lezen en ideeen opdoen :-)

Groetjes,
Trijtje

en aan iedereen die verloofd is en binnenkort trouwt: veeeeel succesjes!!!

Marijke
4-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 369

birgit
2-12-2006
 Meld misbruik24-1-2007 13:20:11

Hallo Marijke

wij zijn onze huwelijkskaars bij de paters in dendermonde gaan halen. goede service en echt niet duur! op hun website staan wel enkel super ouwbollige foto's, maar als je wil stuur ik je een foto van de onze door.

groetjes
birgit
02.12.06

Marijke
4-8-2007
 Meld misbruik24-1-2007 13:37:31

je mag mij de foto van je kaars doorsturen op marijke.vannimmen@hotmail.com.
Thanx!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...