TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tanja
14-8-2014
|
11-9-2014 14:25:32
Als het nergens staag aangegeven lijkt het mij idd een verkooptruc. Als je haar moet geloven heb je de korting toch al mis gelopen. Ik zou nog een paar winkels afgaan rn wat jurken passen. Mss kom je alsnog iets tegen waar je helemaal weg van bent en dat wel binnen je budget valt. Als je niets meer vindt kan je nog altijd terug gaan.
Groetjes Tanja
|
|
Jolien
15-8-2015
|
11-9-2014 14:32:04
Trouwjurken passen is ZO fijn! Je voelt je in de winkels telkens een prinses! Laat het dus zeker niet bij één keer... Ik zou zeker meerdere winkelen doen; wie weet hangt ergens anders ook nog je droom aan een schappelijkere prijs... Ik moet eerlijk toegegeven; ik ben €800 boven mijn budget gegaan... Het doet even pijn; maar ik heb er op dit moment nog geen moment spijt van gehad! :-) Wat de 10% betreft: een verkooptruc! Ik vind ze in elke trouwwinkel heel erg 'pushiger' - het gaat natuurlijk voor hen over heel veel geld! Succes!
|
|
Ianthe
11-4-2015
|
11-9-2014 16:26:46
Bedankt!
Ik ga deze zaterdag ook nog naar een andere winkel. Daar hebben ze het merk van die jurk ook, dus wie weet...
Wil zeker nog vergelijken, maar als ik er echt van overtuigd blijf dat dat de jurk is, ben ik wel bereid om over mijn vooropgesteld budget te gaan. Alleen, ik vind het ergens dan zo'n beetje raar om te weten dat ik diezelfde jurk ook voor 10% minder had kunnen krijgen, dat wringt zo wat. Zou graag die 10% korting nog steeds krijgen... maar weet niet goed hoe ik dit best aanpak...
|
|
lindsey
20-6-2015
|
11-9-2014 17:19:26
Gewoon vragen!! nee heb je en een ja kun je krijgen succes alvast!!!! ik duim ;-)
|
|
Mieke
15-5-2015
|
11-9-2014 21:31:30
Ik denk hetzelfde als Lindsey...
|
|
Annelies
27-8-2011
|
11-9-2014 21:34:58
Het is mij bij mijn huwelijk gezegd en ik heb het erna nog heel dikwijls gehoord:"de bruid kiest de jurk niet, de jurk kiest de bruid" Als de jurk boven je budget was, was dit je jurk niet. Gewoon wat geduld hebben en verder zoeken, jouw perfecte jurk hangt op je te wachten ;)
|
|
Debby
23-8-2014
|
12-9-2014 10:54:36
Hey, Ik ben vorig jaar ook gaan kijken bij JPC en heb daar toen DE jurk gezien. De verkoopster zag ook aan mijn gezicht dat ik er heel verliefd op was en ineens kon er ook 10% korting af, als ik onmiddellijk zou beslissen. Ik heb gezegd dat ik er nog even over wou nadenken, het gaat tenslotte toch om veel geld, en heb dan opnieuw een afspraak gemaakt voor de week erna.
Ondertussen ben ik nog naar een andere bruidswinkel gegaan waar ik ontzettend veel kleedjes heb gepast die nog niet in de buurt kwamen van DE jurk. :)
De week erna ben ik dus opnieuw naar JPC gegaan, samen met mijn moeder en schoonmoeder. DE jurk opnieuw gepast en oh ja, dit moest en zou hem worden. Mijn schoonmoeder is toen naar de verkoopster gegaan en heeft gezegd dat als er vorige week korting gegeven kon worden, ze dit deze week wel opnieuw konden doen. Een korting kon niet meer, maar ik kreeg wel m’n schoenen gratis.
Als je echt verliefd ben op de jurk, zou ik zeggen: teruggaan en aandringen! :)
Succes nog met je zoektocht naar een superjurk!
|
|
Ianthe
11-4-2015
|
12-9-2014 13:38:30
Bedankt !
Eerst eventjes morgen kijken wat het geeft in de andere winkel en anders ... proberen om toch iets van korting ofzo te krijgen he.
Fingers crossed !
|
|
Mieke
15-5-2015
|
12-9-2014 20:43:47
Laat iets weten lanthe :-)
|
|
Isabelle
14-6-2014
|
14-9-2014 19:06:52
Ik heb in jpc ook gratis schoenen en gratis verstelling gekregen. Ik heb wel onmiddellijk beslist...
|
|
Ianthe
11-4-2015
|
15-9-2014 15:10:08
Hi allemaal !
Ik ben - zoals gezegd - deze zaterdag eerst nog eens een keertje bij Cermo gaan passen en heb daar een jurk gezien die denk ik veel meer bij me past.
Ga volgend weekend of weekend daarna nog eens finaal passen, na een nachtje slapen, en hopelijk bestellen !
Het moet wel gezegd ... bij Cermo helemaal geen druk op me uitgeoefend om onmiddellijk te beslissen ofzo. Fijn dat ze me zelf zeiden dat ik misschien best eens eventjes kon laten bezinken als ik nog twijfelde tussen deze jurk of de jurk van een andere winkel.
Bedankt voor jullie reacties !
|
|
Mieke
15-5-2015
|
15-9-2014 16:39:15
Oooh Suuuper !!! :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|