Nu Online
Momenteel zijn er 408 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwjurk - prijzen & kortingen

11-9-2014 12:58:35
Hi allemaal,

Ik ben vorige zaterdag een eerste keer gaan kijken voor een trouwjurk.

Ik heb bij JPC een supermooie jurk gepast, maar deze was eigenlijk 300 EUR boven mijn maximumbudget en dus wou ik er eerst nog eens rustig over nadenken.

Het spijtige is dat de verkoopster me kwam zeggen dat als ik die dag besliste, ze mij 10% korting kon geven, maar op een later moment niet meer. Het leek me echter niet om een actie te gaan (stond ook nergens aangegeven ofzo), maar een manier om mij op dat moment over de streep te halen.

Denken jullie dat er op een later tijdstip toch nog een korting uit de brand te slepen valt? Of hebben jullie ervaring met zelfde trouwjurken aan andere prijzen in verschillende winkels?

Alle reacties welkom !

Ianthe

Ianthe
11-4-2015
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1366

Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik11-9-2014 14:25:32

Als het nergens staag aangegeven lijkt het mij idd een verkooptruc.
Als je haar moet geloven heb je de korting toch al mis gelopen. Ik zou nog een paar winkels afgaan rn wat jurken passen. Mss kom je alsnog iets tegen waar je helemaal weg van bent en dat wel binnen je budget valt. Als je niets meer vindt kan je nog altijd terug gaan.

Groetjes
Tanja

Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik11-9-2014 14:32:04

Trouwjurken passen is ZO fijn! Je voelt je in de winkels telkens een prinses!

Laat het dus zeker niet bij één keer... Ik zou zeker meerdere winkelen doen; wie weet hangt ergens anders ook nog je droom aan een schappelijkere prijs...
Ik moet eerlijk toegegeven; ik ben €800 boven mijn budget gegaan... Het doet even pijn; maar ik heb er op dit moment nog geen moment spijt van gehad! :-)
Wat de 10% betreft: een verkooptruc! Ik vind ze in elke trouwwinkel heel erg 'pushiger' - het gaat natuurlijk voor hen over heel veel geld!
Succes!

Ianthe
11-4-2015
 Meld misbruik11-9-2014 16:26:46

Bedankt!

Ik ga deze zaterdag ook nog naar een andere winkel. Daar hebben ze het merk van die jurk ook, dus wie weet...

Wil zeker nog vergelijken, maar als ik er echt van overtuigd blijf dat dat de jurk is, ben ik wel bereid om over mijn vooropgesteld budget te gaan. Alleen, ik vind het ergens dan zo'n beetje raar om te weten dat ik diezelfde jurk ook voor 10% minder had kunnen krijgen, dat wringt zo wat. Zou graag die 10% korting nog steeds krijgen... maar weet niet goed hoe ik dit best aanpak...

lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik11-9-2014 17:19:26

Gewoon vragen!! nee heb je en een ja kun je krijgen succes alvast!!!! ik duim ;-)

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik11-9-2014 21:31:30

Ik denk hetzelfde als Lindsey...

Annelies
27-8-2011
 Meld misbruik11-9-2014 21:34:58

Het is mij bij mijn huwelijk gezegd en ik heb het erna nog heel dikwijls gehoord:"de bruid kiest de jurk niet, de jurk kiest de bruid"
Als de jurk boven je budget was, was dit je jurk niet. Gewoon wat geduld hebben en verder zoeken, jouw perfecte jurk hangt op je te wachten ;)

Debby
23-8-2014
 Meld misbruik12-9-2014 10:54:36

Hey,
Ik ben vorig jaar ook gaan kijken bij JPC en heb daar toen DE jurk gezien. De
verkoopster zag ook aan mijn gezicht dat ik er heel verliefd op was en ineens
kon er ook 10% korting af, als ik onmiddellijk zou beslissen. Ik heb gezegd dat
ik er nog even over wou nadenken, het gaat tenslotte toch om veel geld, en heb
dan opnieuw een afspraak gemaakt voor de week erna.

Ondertussen ben ik nog naar een andere bruidswinkel gegaan waar ik ontzettend veel kleedjes heb gepast die nog niet in de buurt kwamen van DE jurk. :)

De week erna ben ik dus opnieuw naar JPC gegaan, samen met mijn moeder en schoonmoeder.
DE jurk opnieuw gepast en oh ja, dit moest en zou hem worden. Mijn schoonmoeder is toen naar de verkoopster gegaan en heeft gezegd dat als er vorige week korting gegeven kon worden, ze dit deze week wel opnieuw konden doen.
Een korting kon niet meer, maar ik kreeg wel m’n schoenen gratis.

Als je echt verliefd ben op de jurk, zou ik zeggen: teruggaan en aandringen! :)

Succes nog met je zoektocht naar een superjurk!

Ianthe
11-4-2015
 Meld misbruik12-9-2014 13:38:30

Bedankt !

Eerst eventjes morgen kijken wat het geeft in de andere winkel en anders ... proberen om toch iets van korting ofzo te krijgen he.

Fingers crossed !

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik12-9-2014 20:43:47

Laat iets weten lanthe :-)

Isabelle
14-6-2014
 Meld misbruik14-9-2014 19:06:52

Ik heb in jpc ook gratis schoenen en gratis verstelling gekregen. Ik heb wel onmiddellijk beslist...

Ianthe
11-4-2015
 Meld misbruik15-9-2014 15:10:08

Hi allemaal !

Ik ben - zoals gezegd - deze zaterdag eerst nog eens een keertje bij Cermo gaan passen en heb daar een jurk gezien die denk ik veel meer bij me past.

Ga volgend weekend of weekend daarna nog eens finaal passen, na een nachtje slapen, en hopelijk bestellen !

Het moet wel gezegd ... bij Cermo helemaal geen druk op me uitgeoefend om onmiddellijk te beslissen ofzo. Fijn dat ze me zelf zeiden dat ik misschien best eens eventjes kon laten bezinken als ik nog twijfelde tussen deze jurk of de jurk van een andere winkel.

Bedankt voor jullie reacties !

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik15-9-2014 16:39:15

Oooh Suuuper !!! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info