Nu Online
Momenteel zijn er 591 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ten huwelijk vragen

11-9-2014 16:41:37

Hoi!

Wie is er origineel ten huwelijk gevraagd? Wil je mij een aantal ideeen geven of vertellen hoe je ten huwelijk bent gevraagd? Dat kan door op dit bericht te reageren.

Bedankt!

Liesje

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 819

Kristof
30-5-2015
 Meld misbruik21-9-2014 18:57:16

Hallo,

Ik ben op een zaterdagnamiddag thuis gekomen van mijn werk, we moesten even een kleine stop maken thuis, we moesten direct door naar een andere afspraak. Ik ging eerst binnen in huis, mijn vriend kwam achter mij binnen. En op onze livingvloer lagen A4 bladen met de tekst 'wil je met me trouwen' met 60 rozen en dé ring en flesje cava... Het was zoo onverwacht maar SUPER romantisch!! met als gevolg... eerst vele traantjes van geluk en nadien zonder aarzelen het JA antwoord :)
Groetjes en succes met de vraag!
Evi

Liesje

Meld misbruik24-9-2014 16:34:22

Hoi Evi!

Dank je, wat een leuke manier om ten huwelijk gevraagd te worden! Zijn jullie ook al getrouwd?

Groetjes, Lies

Kristof
30-5-2015
 Meld misbruik24-9-2014 20:04:09

Dank je! nee hoor, nog niet getrouwd, volgend jaar 30 mei is het zover! ik kan al niet wachten!

Grtjs,
Evi

bjorn
10-7-2015
 Meld misbruik11-10-2014 23:25:32

werd superorigineel gevraagd bij mij ,
out of the bleu tijdens een gezellig avondje thuis hadden we een flesje cava geopend en waren we wat aan het stoeien tijdens het stoeipartijtje vroeg hij deze fantastisch langverwachte vraag en ik kon niet anders dan ja zeggen want ik hou van hem met heel mijn hart .sindsdien loop ik op wolkjes
groetjes steffi
ps: origineel ideetje mss een boottochtje op een meer met jullie 2tjes en daar ten huwelijk vragen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...