Terug naar overzicht
Hoi!
Wie is er origineel ten huwelijk gevraagd? Wil je mij een aantal ideeen geven of vertellen hoe je ten huwelijk bent gevraagd? Dat kan door op dit bericht te reageren.
Bedankt!
Hallo,Ik ben op een zaterdagnamiddag thuis gekomen van mijn werk, we moesten even een kleine stop maken thuis, we moesten direct door naar een andere afspraak. Ik ging eerst binnen in huis, mijn vriend kwam achter mij binnen. En op onze livingvloer lagen A4 bladen met de tekst 'wil je met me trouwen' met 60 rozen en dé ring en flesje cava... Het was zoo onverwacht maar SUPER romantisch!! met als gevolg... eerst vele traantjes van geluk en nadien zonder aarzelen het JA antwoord :)Groetjes en succes met de vraag!Evi
Hoi Evi!Dank je, wat een leuke manier om ten huwelijk gevraagd te worden! Zijn jullie ook al getrouwd?Groetjes, Lies
Hoi Evi!
Dank je, wat een leuke manier om ten huwelijk gevraagd te worden! Zijn jullie ook al getrouwd?
Groetjes, Lies
Dank je! nee hoor, nog niet getrouwd, volgend jaar 30 mei is het zover! ik kan al niet wachten!Grtjs,Evi
werd superorigineel gevraagd bij mij ,out of the bleu tijdens een gezellig avondje thuis hadden we een flesje cava geopend en waren we wat aan het stoeien tijdens het stoeipartijtje vroeg hij deze fantastisch langverwachte vraag en ik kon niet anders dan ja zeggen want ik hou van hem met heel mijn hart .sindsdien loop ik op wolkjes groetjes steffips: origineel ideetje mss een boottochtje op een meer met jullie 2tjes en daar ten huwelijk vragen?