Terug naar overzicht
Prachtige jurk!! Stond je super!
Is het mogelijk om een foto door te sturen van de voorzijde van de jurk? Groetjes,Annelies
HeyHeb je die daar laten maken of heb je die online besteld? Ik vind die jurken ontzettend mooi, maar heb wat schrik om zoiets online te bestellen... Wat als er nu iets mis is?Alleszins, super mooie jurk die van jou, maar ik vrees dat hij iets te groot is voor mij...Ellen
Jolien: danku! Annelies: Er staan foto's van de voorzijde op de pagina die ik heb gelinkt. Klik op de kleine foto's rechts van de grote foto. Als je nog een andere foto wilt dan wil ik er gerust enkele opsturen! Ellen: Ik heb het online besteld maar het was speciaal voor mij gemaakt. Er zijn geen knopjes of ritsen en de stof is vrij soepel, daardoor is de maat nogal flexibel. Groetjes, Sarah
Hey Sarah, Ik weet niet of je nog veel op dit account actief bent, maar ik probeer toch maar even. Ik ben helemaal verliefd op Grace Loves Lace, maar ik ben een beetje bang. Niet om online te bestellen, dit heb ik meerder keren gedaan. Wel voor de douane en de extra kosten die daaraan verbonden zijn.Hoe heb jij dit ervaren? Heb je veel extra kosten moeten betalen? Hoe lang duurde de levering? Heb je zelf contact opgenomen met de douanen voor de douane kosten te betalen? Is het jurk lang "tegengehouden" bij de douanen? Sorry voor al deze vragen, maar je bent de eerste Belgische die ik gevonden heb die het ook heeft aangedurfd om vanuit Australië te bestellen. Groetjes, Enya