Terug naar overzicht
Hoi Stefanie,Ik wilde eveneens een country wedding, maar ik heb eveneens mijn plannen moeten bijstellen. Wij wilden in een grote weide in openlucht ons feest houden, maar da's in België niet erg realistisch. Uiteindelijk zijn we voor de 'American barn wedding' gegaan en hebben we in Sint-Truiden een mooie Tiendenschuur gevonden. Ik denk dat in West-Vlaanderen er ook mooie schuren zijn. Ik heb expliciet gevraagd of ik de zaal zelf mag aankleden, want ik wil lampjes en kaarsjes overal, en ik ben nog op zoek naar leuke 'rurale' elementen. Hopelijk lukt het bij jou om je country wedding te organiseren!
Wij doen hetzelfde thema en hebben wel voor een tent gekozen. We wilden dit echt heel graag en hadden er het extra geld voor over. Ik weet niet waar je precies woont, maar in Avelgem is er de kasteelhoeve, dat is een beetje een schuur, heel mooi gedaan. Het is niet supergroot, maar wel leuke zaal.
In Horebeke heb je het Verstand van Leven, een bistro en een gerenoveerde schuur. Geen traditionele feestzaal, je mag zelf je catering kiezen, je dranken kiezen...Je hebt meer vrijheid dan in een gewone feestzaal. Omwille van de vrijheid hebben wij voor deze zaal gekozen, ook onze ceremonie wordt gedaan daar gedaan.
In Horebeke heb je het Verstand van Leven, een bistro en een gerenoveerde schuur. Geen traditionele feestzaal, je mag zelf je catering kiezen, je dranken kiezen...
Je hebt meer vrijheid dan in een gewone feestzaal. Omwille van de vrijheid hebben wij voor deze zaal gekozen, ook onze ceremonie wordt gedaan daar gedaan.
Beste StefanieHeb je al eens aan een Wedding Planner gedacht om jullie droom te kunnen realiseren?Neem gerust eens een kijkje op www.karinamisplonwedding.be .Een eerste gesprek is altijd vrijblijvend. Met vriendelijke groeten,Karinainfo@karinamisplonwedding.be0498 84 76 95