Terug naar overzicht
http://www.misboekjemaken.be/misboekjekopenDaar kan je het aankopen!
Als je graag hulp wil stuur dan zeker een mailtje naar Vicky (zij heeft het boekje geschreven). Mits een kleine vergoeding helpt ze jou om een boekje te maken en ik kan het je alleen maar aanraden! Ik heb een SUPER misboekje dat aan al mijn eisen voldoet. Zonder haar had ik dit nooit voor elkaar gekregen... Echt een aanrader dus :-) :-)
Hoeveel vraagt ze Elke?
45 euro per uur met een minimum van 2 uren. op die tijd kan ze een heel mooi boekje samenstellen. Je moet een soort vragenlijstje invullen en ik heb ook met haar gebeld en wat persoonlijkere dingen verteld die ze mooi heeft verwerkt in de viering waardoor die heel persoonlijk is geworden. Ik heb 3 werkuren betaald maar het was het meer dan waard en ik had een afgewerkt misboekje op minder dan een week tijd :-)! (teksten en liedjes moet je natuurlijk zelf ook een beetje zoeken, maar als je haar wat voorbeelden kan geven van welk genre je verkiest geeft ze je ook nog andere ideetjes)
Bedankt wat is haar emailadres? :-)
je kan haar best contacteren via de hierboven vermelde website. Ik wil wel nog even meegeven dat ze misschien niet direct zal antwoorden nu want ik geloof dat ze op vakantie ging... Veel succes ermee!
Ok bedankt via de link dan he?