Terug naar overzicht
Ik zou zeker eens bij een drankencentrale luisteren. Daar huur je de glazen maar je hebt ook vaak de mogelijkheid om daar (staan)tafels te huren en eventueel stoelen. Neyt is alleszins een goede drankencentrale en zij nemen normaalgezien alles wat nog niet geopend is terug mee. Het lijkt mij ook goedkoper om met een brouwer te werken want glazen huren bij een verhuurbedrijf is zeker niet goedloop. Wij hebben ook een zeer goede traiteur voor ons huwelijk: Sir Catering te Drongen. Zij werken ook samen met Neyt dus anders moet je maar eens luisteren bij hen ... vragen staat vrij hé :-)
Een boomgaard 'lijkt' een hele mooie locatie te zijn.Omdat een feest vlug in een drama kan eindigen, moet je zeker de basis in orde hebben.Heb je genoeg tenten om 300 personen te huisvesten bij een (mogelijke) regenachtige dag?Deze personen kunnen de ondergrond (bij de entree naar de boomgaard bijvoorbeeld), bij regen, nogal vlug doen veranderen in een modderpoel of een drassig grasveld.Denk ook aan het bedienen van deze gasten, je zult dus ook obers of opdieners moeten hebben...Is er een toilet in de nabijheid of zul je deze ook huren?De vraag is en blijft, zal het idee uiteindelijk goedkoop of interessant blijven in vergelijking met huren van een zaal?mvg
Alvast bedankt voor de tips!Even ter verduidelijking, het gaat enkel om de receptie na de mis. Voor het diner en avondfeest hebben we een andere locatie.
voor de drank kan ik je alleszins 'Wijnen Reintje' uit Lokeren aanraden. Zij stellen ook glazen ter beschikking en zij hebben personeel dat ook de bediening kan doen. We vonden ze vriendelijk en professioneel. Je betaalt enkel wat je verbruikt en het uurloon van het personeel. Succes alleszins !Groetjes