TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melissa
4-7-2015
|
13-9-2014 19:09:54
Hoi, wij zijn ook bij Valckenbulcke gaan kijken. Waren niet bepaald de vriendelijkste mensen. Zeker omdat je enkel met een groot feest welkom bent bij hen. Wij hebben ons feest vastgelegd in Het Godshuis. Prachtige locatie, echt supertevreden van de service en we kijken er echt naar uit! Van waar zijn jullie?
Groetjes
|
|
Jens
12-9-2015
|
13-9-2014 20:12:01
Mijn vriend is van die buurt, daarom dat we daar al geweest zijn. Bij ons viel dit wel goed mee, maar wij hebben nu wel een aantal van ongeveer 150 man, dus misschien daarmee. Ik vond het wel een zeer mooie zaal, maar ja, we zouden graag nog wat andere zalen gaan bekijken ook, om toch een beetje te kunnen vergelijken. Grtjs
|
|
Mieke
15-5-2015
|
13-9-2014 21:58:19
Onze zaal is de mimosa in eeklo super tevreden van!!! Huyze de baere ook goed waren tussen die 2 aan het twijfelen...ook wel veel hoekjes en kantjes geeft wel iets...sparrenhof eeklo , de gouden kroon ertvelde veel pilaren...ste marie maldegem 150 personen te klein , aalter ook 2 zaken de namen ontglippen me zoek zeker eens op. Ken iemand die hun feest geeft in merendree zei zijn met veel op aperitief zeker met 100 a 120 zijn voor jullie np...vond ze niet zo vriendelijk...mimosa topzaaal...eerste k kregen we mini gebakjes 2de k met ouders wijn proeven met de ouders...in sleidinge sanderushuis wij hebben er 10 bezocht de 10de ist geworden...hopelijk ben je er iets mee!!! Laat k iets weten he.... ;-)
|
|
Inge
|
|
|
Inge
2-8-2014
|
14-9-2014 15:25:52
Ons trouwfeest op 2 aug dit jaaris doorgegaan in feestzaal Valkenbulcke. We waren Heel tevreden. Heel mooie zaal, lekker eten (we hebben hierover vele complimenten gekregen) en alles was tot in de puntjes geregeld. Ze willen wel een minimum aantal pers op zaterdag denk ik. Wij waren met185
|
|
Annelies
27-8-2011
|
|
|
Karen
10-10-2015
|
15-9-2014 15:28:56
Wij trouwen ook in Baasrode (Dendermonde), Hof ter Velden!
|
|
Jens
12-9-2015
|
15-9-2014 20:38:52
Hey Inge, Zou je het eventueel zien zitten om het verloop van je feest wat kort te beschrijven? Hoe het was qua bediening, sfeer, dansfeest, minpunten, waar ik eventueel rekening mee moet houden... Ik vind het echt een super mooie zaal, en van locatie is het perfect gelegen voor ons, alleen zijn wij er nog nooit geweest, en we kennen ook niet direct iemand die er al gegeten heeft, dusja, alle ervaring die je kan delen zou super zijn! Je mag gerust naar mijn mail adres sturen: kimberley.audenaert@live.be Grtjs
|
|
Tiffany
7-9-2013
|
16-9-2014 11:45:45
Wij hebben ons feest gegeven in Tybeert in Lokeren. Is echt een aanrader!
|
|
magali
1-8-2015
|
16-9-2014 17:14:06
Wij trouwen volgend jaar in Valkenbulcke. Wij vonden het qua zaal volledig ons ding. Veel hout en veel ruimte en geen storende palen in het midden. Wij hebben na ons eerste bezoek meteen toegezegd. Wij hoorden via anderen dat het eten echt in orde is en dat alles tot in de puntjes in orde is.
|
|
Emmy
4-7-2014
|
17-9-2014 15:43:25
Ons feest was op 4 juli in het Geuzenhof in Massemen (Wetteren), een echte aanrader!!! Top gastvrouw, super vriendelijk personeel , schitterende zaal en tuin en heerlijk eten! Ze hebben ook een restaurant, je kan zo de keuken al leren kennen en je kan er gaan brunchen, dan zit je al eens in de feestzaal. Zeker eens gaan kijken zou ik zeggen.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|