Nu Online
Momenteel zijn er 578 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagprogramma

14-9-2014 10:37:52
We trouwen pas volgend jaar september, maar ik ben toch al een beetje op de zaken vooruit aan het lopen :)
We trouwen rond 13-14u en onze receptie met walking dinner begint tegen 17u. Vanaf 21u gevolgd door het dansfeest.
Hoe wordt de tijd tussenin meestal opgevuld? Wij dachten om met de gasten die in het stadhuis aanwezig zijn een gezamenlijke fotoshoot te doen. Alleen weet ik niet of dit gebruikelijk is en uiteraard moeten we hun dan ook iets te drinken en eten kunnen aanbieden.
Ik zou graag eens horen hoe jullie dit hebben opgelost :)

Alvast bedankt!

Stéphanie
12-9-2015
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1122

Nele
4-7-2015
 Meld misbruik14-9-2014 11:16:21

Als jullie de ruimte willen opvullen met een fotoshoot, zou ik dit toch eens bespreken met jullie fotograaf. Bij de zoektocht naar fotografen, maakte verschillenden onder hen ons duidelijk dat ze liever met zo weinig mogelijk personen die fotoshoot deden om je de aandacht van de 'suite' maar maximaal een kwartier à half uur kan vasthouden, vooral als er kindjes bij zijn.

Liesbet
11-9-2015
 Meld misbruik29-9-2014 15:59:52

ik volg even mee ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...