Terug naar overzicht
Hoi IsabelleWil je je kaarten zelf maken (knutselen of via PC) of voorgedrukte bij een drukker halen?Via deze link vind je veel ideetjes: http://www.trouwshop.nl/_forum/forum_posts.asp?TID=5751 Wij zijn onze kaarten zelf aan het opstellen via de PC en gaan een drieluikje maken en links de gegevens van mij + cadeautip & adresgegevens, rechts de gegevens van mijn verloofde + gegevens wettelijke en kerkelijke trouw en in het midden een mooie foto van ons met de datum en nog een tekstje. We gaan afz. kaartjes voorzien voor receptie en avondfeest die vierkant zullen zijn en in het drieluik zitten.Als je naar deze link gaat vind je ook nog toffe zaken:www.buromarc.be Bij een drukker kan je ook boeken inkijken...Veel succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
hallo isabelleik ben bezig men uitnodigingen zelf aan het maken zeer goedkoop en jekunt het naar eigen wens doen.Bij de ava ben ik papier gaan halen en zo cadauebonnen in verpakking om ze daar in te stekenheel origineel en goedkoopmaar je moet je gedacht doen en iets nemen wat je mooi vindanders als je interesse hebt wil ik een fotos doorsturen van men voorbeldvanessa280585@hotmail.comsuccesgroetjes vanessa