Nu Online
Momenteel zijn er 608 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging

24-1-2007 13:00:47
Hallo allemaal,

Heeft er iemand een leuk idee voor uitnodigingskaartjes, heb al via google op verschillende sites gekeken maar mijn goesting nog niet gevonden, we moeten er wel werk van maken want we trouwen op 21 april

Isabelle
21-4-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 779

Veroniek

Meld misbruik24-1-2007 14:19:21

Hoi Isabelle

Wil je je kaarten zelf maken (knutselen of via PC) of voorgedrukte bij een drukker halen?

Via deze link vind je veel ideetjes: http://www.trouwshop.nl/_forum/forum_posts.asp?TID=5751

Wij zijn onze kaarten zelf aan het opstellen via de PC en gaan een drieluikje maken en links de gegevens van mij + cadeautip & adresgegevens, rechts de gegevens van mijn verloofde + gegevens wettelijke en kerkelijke trouw en in het midden een mooie foto van ons met de datum en nog een tekstje. We gaan afz. kaartjes voorzien voor receptie en avondfeest die vierkant zullen zijn en in het drieluik zitten.

Als je naar deze link gaat vind je ook nog toffe zaken:
www.buromarc.be
Bij een drukker kan je ook boeken inkijken...

Veel succes nog!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

vanessa
3-12-2010
 Meld misbruik25-1-2007 12:19:56

hallo isabelle

ik ben bezig men uitnodigingen zelf aan het maken zeer goedkoop en jekunt het naar eigen wens doen.
Bij de ava ben ik papier gaan halen en zo cadauebonnen in verpakking om ze daar in te steken
heel origineel en goedkoop
maar je moet je gedacht doen en iets nemen wat je mooi vind
anders als je interesse hebt wil ik een fotos doorsturen van men voorbeld
vanessa280585@hotmail.com
succes

groetjes vanessa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...