Terug naar overzicht
Hallo,Wij zijn dat in ieder geval ook al plan voor ons feest en we hebben het ook al een keer op een ander feest meegemaakt. Ik vond dat wel leuk, en het heeft ook veel voordelen vind ik: je zit geen uren aan tafel, iedereen neemt waar hij/zij zin in heeft en bovendien past het volgens ons perfect bij een zomers huwelijk.Groetjes,Tamara(08/08/2008)
Hallo,wij geven ons feest op een boerderij waar ze hun eigen vlees gebruiken voor de bbq. Ik ben niet voor de grand chichi of een 5-gangenmaaltijd, dat is een persoonlijke keuze. Daarom houden wij een bbq met dessertbuffet achteraf. Leuk, past idd bij het (hopelijk)zomerse weer.groetjesjorien
Tafelhouder de salmhoeve in bonheiden incorporeerd de barbeque in vele feesten. Hij was bij het team dat enkele jaren geleden wereldkampioen barbequen is geworden.cheers, barthttp://users.telenet.be/lebart
Dag Isabelle,Wij zijn 2 bbq-fanaten! Vorig jaar trouwden een bevriend koppel van ons en die hadden een grote tent in de tuin laten zetten & en catering laten komen voor een bbq. SUPER dachten wij, maar ik ben met honger naar huis gegaan (helaas). Het was heel moeilijk om voor zoveel mensen al dat vlees op tijd doorbakken te krijgen. Iedereen vulde zich maar met groentjes en brood! Spijtig voor mij, maar ik was toen zwanger en kon me zelfs niet op die groentjes gooien. Dat huwelijk heeft enorm veel geld gekost, en achteraf had iedereen het maar over die slechte bbq. Toch maar even checken of ze daar genoeg ervaring in hebben denk ik!Groetjes,Sofie11-5-07
---
De opmerkingen aangaande voorbakken, grote hoeveelheden op tijd klaar krijgen en dergelijke zijn natuurlijk correct ... als de catering/traiteur echter afstand doet van de "standaard" bbq en gebruikt maakt van de locomotief-bbq is dit direct een heel ander verhaal.