TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
15-5-2015
|
14-9-2014 23:00:34
Proficiat foto's van de koetsen?
|
|
Patrick
|
15-9-2014 9:57:14
Een video of fotoverslag is ook altijd leuk, was dat jullie niet die ook geen dj hadden voor die zaal? Succes en groetjes.
|
|
krista
9-8-2013
|
15-9-2014 17:21:31
Proficiat, je hebt wel een hele goede datum uitgekozen ;-).
|
|
lindsey
20-6-2015
|
17-9-2014 9:15:20
hallo, Eerst en vooral proficiat met jullie huwelijk en wat een fantastische bestemming hebben jullie gekozen als huwelijksreis, wij deden dit 2 jaar geleden en was een megaschone reis!! Wij trouwen volgend jaar in juni en hebben ook salons Cortina als feestzaal, wegens jeugdsentiment (kerstbal, vip gent wevelgem enz...) de keuze was snel gemaakt. Wij hebben voorlopig enkel de zaal vastgelegd en de formule voor het eten gekozen ( voorgerecht en dessertbuffet, hoofdgerecht aan tafel) . graag had ik van jouw geweten of alles goed is meegevallen want ik weet niet goed of alles echt wel in orde is en ik wil de zaal niet lastigvallen met onbenullige vragen, die mensen hebben al werk genoeg , maar bv op de documenten staat dat de tafels enkel met zilveren kandelaar worden voorzien en rest moet je zelf voor zorgen... hoe hebben jullie dit aangepakt? U mag blijven overnachten , maar heb je ook een ruimte ter beschikking waar je even kan uitblazen of u even kan terugtrekken indien nodig? Kon het feest op een degelijk uur beginnen of is het tafelen lang uitgelopen? Onze dj was niet echt overtuigd van onze zaal , zei dat het daar niet zo leuk draaien is omdat de zaal te groot is ??? dit deed me dan natuurlijk weer twijfelen , al zal ik zowieso niet meer veranderen van gedacht , wij wilden deze zaal al van sinds we 16 jaar waren en das al 17 jaar geleden :-) :-) graag hoorde ik van jouw hoe het bij jullie allemaal gegaan is want hier op het forum is niet zo heel veel van terug te vinden , van salons Cortina... in ieder geval bedankt op voorhand en ben eigenlijk best wel benieuwd naar wat foto's. o ja en sorry voor mijn gezaag maar als ex huwelijk plannerke denk ik wel dat je mijn bezorgdheid begrijpt :-) :-)
|
|
Beatrijs
9-8-2014
|
18-9-2014 20:06:45
Hey,
Echt waar, maak je geen seconde zorgen over jullie zaal. Wij hadden zaal Escoffier en zo'n 110 gasten op het eigenlijke avondfeest en dit was geweldig tof! Ze dekken extra tafels in de hoekjes zodat dit niet leeg blijft en die mag je dan naar hartelust decoreren ( heb ik met mijn vintage materiaal gedaan, foto's, gastenboek....). Het eten was superlekker en nog steeds krijgen we lovende reacties van de gasten. De mensen blijven maar zeggen dat ze nog nooit zo'n feest hadden meegemaakt en dat was het ook. Ze weten daar echt wat ze doen hoor. En het dessertbuffet is gewoon ZALIG! Enorm uitgebreid en super lekker, echt waar, iets om naar uit te kijken dus zorg dat er na het hoofdgerecht nog iets bij kan ;).
Het is waar dat een aantal jaar terug de kwaliteit van weleer niet meer aanwezig was, maar na de overname is de grandeur en kwaliteit weer helemaal terug! En ja hoor, je mag naar je kamer als je dat wil. Wij hadden onze koffer er zelfs al de dag voordien mogen uitpakken in de kamer.
Als je dat wil kan je ook meedoen aan het proefdiner. Hebben wij ook gedaan en was leuk. Maar hou in je achterhoofd dat de sfeer op jullie feest en de zaal zelf mooier is omdat ze harder verlichten op dat proefdiner omdat ze vanalles willen tonen.
Ik heb op de tafels nog menukaartjes geplaatst die ik in vintagethema hebben laten drukken bij mijn drukker en nog telkens drie vaasjes met bloemetjes. Op de eretafel hebben wij ook nog het altaarstuk geplaatst dat we iemand hadden laten meenemen uit de kerk. Je bent echt volledig vrij om het aan te kleden zoals je wil hoor en als er de dag voordien geen feest is mag je vooraf alles zelf klaarzetten zoals jij h wil (wij zijn de woensdag en vrijdag geweest).
Ten slotte: super content v D service. Ik heb ook veel gemaild met vragen en ben er zelfs paar keer langsgeweest met praktische vragen. Kreeg altijd antwoord en ze waren telkens enorm vriendelijk en behulpzaam!
Je kon geen betere zaal kiezen en met mijn romantische ziel ben ik een zeer kritische bruid geweest dus ... Slaap maar op beide oren!!!
|
|
lindsey
20-6-2015
|
19-9-2014 9:29:36
hey ,
Alvast een hele grote dank je wel voor alle info, dit was precies wat ik nodig had! Wij waren al overtuigd dat de mensen van cortina hun uiterste best zouden doen maar is natuurlijk altijd leuk om iemand te horen die daar ook effectief hun feest heeft gehad want die zijn hier niet makkelijk te vinden :-) . Nogmaals bedankt en geniet maar nog een beetje na van deze prachtige dagen! oja en we zijn natuurlijk nog altijd razend benieuwd naar fotokes :-) :-)
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |
Videoproducties