Terug naar overzicht
hallo, wij hebben in de voormiddag fotoreportage ds ik moet ook vroeg klaar zijn. Ik heb kapper pompidou uit gent die aan huis komt (www.pompidou.be )... Kajos komt ook aan huis (www.kajos.be ). Groetjes
Hay Valery,Wij gaan vanavond onzen trouw voor de wet gaan vastleggen, hopelijk kan het om 10u, want voor de kerk zou om 11 u zijn.ben eens benieuwd hoe lang een trouw voor de wet duurt, hopelijk ni te lang dus...9h30 gaan een paar mensen al niet goed zien zitten vrees ik.. fingers crossed :-)ben zelf ook nog op zoek naar een kapper, als ik iemand vind zal ik het even komen zeggen op 't forumgroetjesMarijke
Hey,Bij ons is de wet om 10 u en daar maken velen een probleem van maar dat ga ik me niet aantrekken.Mijn make-up wordt aan huis gedaan en zij doet ook mijn kapsel. Ik heb geboekt bij Ilviso (Ilviso.be). Ik weet niet of ze alleen kapsel doen ook (ik denk het niet).Groetjes, Sissi
hallo valery ik heb gereserveerd bij kapsalon kajos zij komen aan huis en ze komen ook al heel vroeg bij mij komen ze men haar al doen om 7uur s'morgens dus dat is geen probleem voor hen je moet er ook maar eens naar bellen www.kajos.be groetjes en succes debbie13.07.07
Bij mij komt kapster Sofie uit Kuurne (kapster aan huis) mijn haar doen...Ik vind het een hele goeie voor haar op te steken.GjesWendy D19/5/07
ik heb ook bij kajos en bij mij komt ze om 7.30u. en trouw om half elf voor wet
Hallo,weet iemand een kapster regio Kuurne die aan huis komt?Groeten